جیک جیلنهال قاچاقچی می‌شود

0
172

جیک جیلنهال در فیلم زندگینامه‌ای جنایی تازه‌ای از سازنده «روز تمرین» و «برابری‌بخش» در نقش تنها آمریکایی گرداننده کارتل مخوف کلمبیایی قاچاق مواد مخدر در دهه 1980 ظاهر می‌شود.

 فیلم «مردی که باعث شد برف ببارد» (The Man Who Made It Snow) به کارگردانی آنتوان فوکوآ، فیلم‌ساز آمریکایی سازنده «روز تمرین»، «تیرانداز»، «المپ سقوط کرده» و «برابری‌بخش» وارد چرخه تولید شد.

به گزارش آنا به نقل از هالیوود ریپورتر، شرکت واینشتاین تولید این فیلم جنایی براساس داستان واقعی زندگی مکس مرملشتاین، تنها آمریکایی عضو محفل اصلی سرکردگان کارتل مادلین، کارتل مخوف کلمبیایی قاچاق مواد مخدر در دهه 1980 را تولید خواهد کرد.

شرکت واینشتاین توانسته است جیک جیلنهال بازیگر 35 ساله فیلم‌هایی مانند «زودیاک»، «کوهستان بروکبک»، «زندانیان» و «شبگرد» را برای بازی در فیلم «مردی که باعث شد برف ببارد» به پای قرارداد برساند.

برِت تابور و مایکل کینگزتن فیلم‌نامه «مردی که باعث شد برف ببارد» را بر اساس کتاب پرفروش زندگینامه مکس مرملشتاین به قلم خود وی نوشته‌اند. مرملشتاین آمریکایی از چهره‌های کلیدی کارتل کلمبیایی مواد مخدر مادلین بود که در دهه 1980 چندین تُن کوکایین را وارد خاک ایالات متحده آمریکا کرد. وی بالاخره به‌دام افتاد و به عنوان شاهد کلیدی علیه بقیه اعضای این کارتل مخوف شهادت داد و در برنامه مراقبت ویژه دولت آمریکا قرار گرفت و در سال 2008 فوت کرد.

جیک جیلنهال همچنین بازیگر فیلم دیگری با عنوان «هوک راست» (Southpaw) به کارگردانی آنتوان فوکوآ است که در آن نقش یک مشت‌زن را بازی می‌کند و در تاریخ 31 ژوئیه (9 مرداد 94) اکران عمومی آن در آمریکا آغاز می شود. تاریخ کلید آغاز فیلم‌برداری و اکران «مردی که باعث شد برف ببارد» هنوز اعلام نشده است.