جیمی کیمل اشتباهات اسکار ۲۰۱۷ را مرور کرد

0
348

مجری برنامه «لیت نایت شو» که بار دیگر به عنوان مجری در مراسم اسکار دیده خواهد شد، با یک فیلم کوتاه این مراسم را یادآوری کرد.

 جیمی کیمل آماده است تا بار دیگر در مراسم اهدای جوایز اسکار دیده شود و به عنوان مجری مراسم نودمین دوره سالانه آکادمی که ۴ مارس برگزار می‌شود، حضور یابد.

در نخستین تیزر که یادآور مجری‌گری کیمل در این مراسم است، این مجری مشهور شوی شبانه تلویزیون گفت آرزویی برای تعطیلات دارد.

وی گفت «همه چیزی که برای کریسمس می‌خواهم این است که شما من را به عنوان مجری نودمین اسکار که ۴ مارس از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود، تماشا کنید، و البته یک جت‌پک» که بعد به شوخی گفت مادرش برای کریسمس به او یک جت‌پک که به پشتش وصل شده بود را داده و بعد از تشکر کردن از او با آن پرواز کرد.

در ماه مه، ای‌بی‌سی و آکادمی اعلام کردند کیمل با تهیه‌کنندگان مایکل دی لوکا و جنیفر تاد در مراسم ۲۰۱۸ حضور خواهد داشت.

پس از اعلام خبر بازگشت کیمل به مراسم بعدی اسکار، وی به سرعت به مراسم اسکار سال پیش ارجاع داد که نام برنده بهترین فیلم اشتباه خوانده شد و در نخستین فیلم کوتاهی که به این منظور تهیه کرده بود، گفت: اگر دیدید خرابکاری کردیم یک کم صبر کنید تا ببینید ما چه نقشه‌ای برای امسال داریم.

اما شوخی به کنار، وی متواضعانه ابراز تشکر کرده بود و اجرای مراسم اسکار را اوج همه دوران کاری‌اش دانسته بود.

رییس ای‌بی‌سی گفته بود پس از یک سال میزبانی اسکار ما نمی‌توانستیم فرد دیگری را به این منظور در نظر داشته باشیم. سبک برخورد جیمی با مسایل آن هم روی صحنه‌ای که هر اتفاقی می‌تواند بیفتد، واقعا تماشایی است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، با حضور مارک و جنیفر ما می‌توانیم به تماشای برنامه فراموش‌نشدنی دیگری امیدوار باشیم که می‌تواند همه را خیره کند و از همه مهم‌تر نودمین سال برگزاری این مراسم را به عنوان معتبرترین مراسم جوایز سینمایی ماندگار کند.