جیمی فاکس یک فیلم عجیب را کارگردان می‌‌کند

0
329

جیمی فاکس بازیگر مشهور آمریکایی، این بار در کسوت کارگردان هنرنمایی می‌کند.

جیمی فاکس در همکاری با ران هاوارد و کمپانی سازنده دوربین کانن، پشت دوربین فیلمبرداری می‌رود تا استعدادهایش به عنوان کارگردان را نشان دهد.

جیمی فاکس با الهام گرفتن از 10 عکس برتر برنده جوایز با آلن لوب نویسنده همکاری کرد تا یک فیلم علمی تخیلی عاشقانه به نام “… و او حوای من بود” را بسازد که عجیب‌تر از هر پروژه دیگری در کارنامه هنری اوست.

فاکس گفت: من کار کردن چند تن از بهترین کارگردان‌های دنیا را از نزدیک مشاهده کرده‌ام، افرادی مانند کوئنتین تارانتینو، الیور استون، آنتوان فوکوآ و تیلور هکفورد. بسیاری از شات‌هایی که در فیلم کوتاهم استفاده کردم مستقیما از همکاری با این افراد الهام گرفته است.

“… و او حوای من بود” با بازی تایرین ترنر در نقش اول درباره مردی است که سعی دارد جفت کامل خود را تولید کند. اما این یک داستان علمی تخیلی است و در نهایت نتیجه تلاش برای ایفای نقش خالق، برای او منفی خواهد بود. تمامی فیلم به سبکی خاص ساخته شده و در آن از موسیقی‌ای که توسط خود فاکس تولید شده استفاده شده است.

فاکس در پروژه بعدی اش در فیلم “اسپایدرمن خارق‌العاده 2” نقش‌آفرینی می‌کند. در فعالیت‌های پشت‌صحنه‌ای هم او در حال تهیه گلچینی در ژانر وحشت برای شبکه سای فای است. بعد از اتمام پروژه “… و او حوای من بود” احتمال طرح پروژه‌های کارگردانی بیشتری برای جیمی فاکس وجود دارد.

به گزارش سینما خبر به نقل از هالیوود ریپورتر، به گفته خودش، فاکس دوست دارد کارهایش را بدون هیچ محدودیتی انجام دهد و واقعا تمام تلاشش را انجام دهد. او در این زمینه چندین پروژه کمدی را در نظر دارد و همچنین به فکر ساخت یک فیلم هیجانی جنایی نیز هست.