جیمز کامرون ۳ «ترمیناتور» جدید می‌سازد

0
224

کارگردان سرشناس منتظر است تا زمان کپی رایت فیلم «ترمیناتور» در آمریکا تمام شود تا بتواند برای ساخت قسمت‌های جدید دست به کار شود.

جیمز کامرون کارگردانی که «ترمیناتور» و «ترمیناتور۲: روز داوری» را کارگردانی کرده قصد دارد ۳ فیلم جدید از این مجموعه علمی-تخیلی را تهیه کند.

وی در مصاحبه‌ای گفت: در حال مذاکره با دیوید الیسون هستم که حق جهانی «ترمیناتور» و دنباله‌های آن را در سراسر جهان و بازار آمریکا در اختیار دارد که در آمریکا ظرف یک سال و نیم آینده به اتمام می‌رسد ما داریم درباره دنباله مسیر و این که چه کاری می‌توانیم بکنیم صجبت می‌کنیم. همین حالا طرح ساخت ۳ فیلم دیگر از این مجموعه مطرح است.

۳ فیلم آخر «ترمیناتور» شامل «ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها»، «رستگاری ترمیناتور» و «ترمیناتور جنسیس» با نقدهای ضعیفی روبه روشدند و فیلم آخر در سال ۲۰۱۵ در باکس آفیس کمتر از انتظار ظاهر شد.

کامرون با توجه به همین امر گفت: همه می‌دانند که من احترام زیادی برای فیلم‌هایی که بعدا ساخته شدند قایل نیستم.

وی افزود البته از فیلم آخر برای حضور آرنولد حمایت کرد چون آرنولد شوارتزنگر از دوستان صمیمی اوست و او نمی‌خواست این فیلم موفق نباشد.

وی گفت: آرنولد از ۳۳ سال پیش از دوستان صمیمی من است و من همیشه حامی او بوده‌ام.

بهار امسال آرنولد اعلام کرده بود در فیلم جدید «ترمیناتور» بازی می‌کند و افزوده بود در مذاکراتی که با کامرون داشته درباره این پروژه صحبت کرده است.

وی تاکید کرده بود که از سال ۲۰۱۹ دیوید کامرون دوباره صاحب حقوق رسمی مجموعه «ترمیناتور» خواهد شد و نقشی مستقیم در این پروژه خواهد داشت.

در واقع به زودی ۳۵ سال از زمان اکران فیلم اول «ترمیناتور» خواهد گذشت و به این ترتیب تاریخ انقضای حقوق رسمی آن و عدم قابلیت کامرون برای حضور در آن به پایان خواهد رسید.

به گفته آرنولد، کامرون فیلم را تهیه خواهد کرد و یک کارگردان دیگر در آن حضور خواهد داشت.

به گزارش  مهر به نقل از اسکرین دیلی، این در حالی است که کامرون اکنون مشغول فیلمبرداری چهار دنباله دیگر برای فیلم «آواتار» است.