جیسون استاتم به یک فیلم اکشن چینی می‌پیوندد

0
275

یک تهیه‌کننده چینی می‌گوید می‌خواهد با استفاده از جیسون استاتم ستاره بریتانیانیی، یک فیلم اکشن مخصوص بینندگان چینی بسازد.

جمعیت زیادی در مراسم تبلیغاتی فیلم «یک بار مصرف های 3» که در یکی از هتل‌های چین برگزار شد، جیسون استاتم ستاره فیلم‌های اکشن را تشویق کردند. استاتم که برای اولین بار از چین بازدید می‌کند به رسانه‌ها گفت که انتظار خوش‌آمدگویی این چنین گرمی را نداشت.

این ستاره بریتانیایی همچنین اعلام کرد که از سال 2002 و از وقتی که با کوری یوئن کارگردان اهل هنگ‌کنگ و شو کی بازیگر چینی در فیلم «ترنسپورتر» همکاری کرد، همیشه دوست داشته یک پروژه سینمایی در چین انجام دهد. او درباره یوئن و کی گفت: ما علاقه‌ها و سلیقه‌های مشترک زیادی در فیلم‌های سینمایی داشتیم. ایده‌ای برای ساخت فیلم به ذهنم رسیده بود، اما سال‌هاست که این ایده عملی نشده است. کلید پیدا کردن پروژه درست با افراد درست است.

ژانگ ژائو مدیر کمپانی لِ ویژن پیکچرز و یکی از تهیه‌کننده‌های قسمت‌های دوم و سوم فیلم «یک بار مصرف ها» هم حرف‌های استاتم درباره امکان ساخت یک پروژه سینمایی در چین را تایید کرد و گفت که کمپانی لِ ویژن در حال همکاری با استاتهام برای خلق یک فیلم اکشن برای بینندگان چینی است. او جزییات بیشتری درباره این پروژه مشخص نکرد.

فیلم «یک بار مصرف های 3» قرار است روز پانزدهم ماه آگوست در کشورهای ایالات متحده و کانادا اکران شود. تاریخ اکران این فیلم در کشور چین هنوز مشخص نشده است. یک نسخه دی‌وی‌دی این فیلم قبل از اکران در یکی از وبسایت‌های اشتراک فایل منتشر شده است که تا حدودی باعث زیر سوال رفتن تاریخ اکران فیلم و همچنین به وجود آمدن یک دعوی قانونی از سوی کمپانی لاینزگیت شده است.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، سیلوستر استالونه، آرنولد شوازتنگر، مل گیبسون، هریسون فورد، جیسون استاتم، وسلی اسنایپس، دلف لوندگرن، کلسی گرامر و آنتونیو باندراس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «یک بار مصرف‌های 3» گرد هم آمده اند.