جیسن بیتمن در یک کمدی درام تازه..

0
214

جیسن بیتمن نقش اصلی فیلم جدید شاون لوی فیلم‌ساز سرشناس ژانر کمدی را بازی می‌کند. این فیلم با نام «این جا همان جایی است که تو را ترک کردم» جلوی دوربین می‌رود.

 فیلم‌نامه اقتباسی این کمدی خانوادگی براساس قصه یک کتاب پرخواننده به همین نام نوشته می‌شود. جاناتان تراپر نویسنده این کتاب است.

قصه این کمدی درام درباره مردی 42 ساله به نام جاد فوکسمن است، که نقش او را در فیلم جیسن بیتمن بازی خواهد کرد. زندگی او و خانواده‌اش با مرگ ناگهانی پدرش، دستخوش یک دگرگونی بزرگ می‌شود.

زمانی که اعضای خانواده -که اختلافات زیادی هم با هم دارند- برای مراسم تدفین دور هم جمع می‌شوند، اسرار پنهان آشکار شده و درگیری افرار خانواده وارد مرحله تازه‌ای می‌شود.

شرکت مستقل فیلم‌سازی وینستن تهیه‌کننده این کمدی درام خانوادگی است. قرار است کلید فیلم‌برداری این فیلم، تا چند هفته دیگر زده شود.

برای تولید این فیلم، حدود 40 میلیون دلار هزینه خواهد شد و تهیه‌کنندگانش امیدوارند بتوانند آن را برای نمایش عمومی در ایام تعطیلات کریسمس و یا ماه ژانویه آماده کنند.

جیسن بیتمن بازیگر اصلی این فیلم، یکی از کمدین‌های سرشناس تلویزیونی است که چند سالی است در فیلم‌های سینمایی هم بازی می‌کند.

 220px-JasonBateman-adjusted

آخرین فیلمی که از این کمدین به روی پرده سینماها رفت کمدی اکشن «هویت دزد را تعیین کنید» بود. او در این فیلم با ملیسا مک کارتی هم بازی شد.

«هویت دزد را تعیین کنید» ماه فوریه به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت و در کمال تعجب تحلیل‌گران اقتصادی سینما و اهل فن، با استقبال بالای تماشاگران روبرو شد.

فروش کلی این فیلم ( با هزینه تولید 35 میلیون دلاری) در آمریکای شمالی به 135 میلیون دلار رسید و تهیه‌کنندگانش را به فکر تولید قسمت دوم آن انداخت.

پیش تولید دومین قسمت «هویت دزد را تعیین کنید» شروع شده و قرار است برای نمایش در اواسط فصل تابستان سال آینده میلادی، آماده شود.

قصه این فیلم، درباره مردی است که متوجه می‌شود یک سارق ناشناس در یک شهر دیگر، از کارت‌های اعتباری وی استفاده کرده و حساب بانکی او را خالی می‌کند.

این مرد مال باخته با سفر به شهر مورد نظر و پیدا کردن سارق، در کمال تعجب متوجه می‌شود او یک زن است. به زودی این زن علیه وی به اداره پلیس شکایت کرده و مدعی می‌شود اموالی که داشته به غارت رفته است.

فارس