جک باوئر دیگر به «۲۴» برنمی‌گردد

0
359

کیفر ساترلند گفت از بازی مجدد در سریال جدید «۲۴» بسیار نگران بود چون می‌ترسید در حد و اندازه قبلی ظاهر نشود.

 کیفر ساترلند بازیگر نقش جک باوئر در کنار مری لین راجسکاب بازیگر نقش کلویی و تهیه کنندگان این سریال مانی کوتو و هاوارد گوردون در روز نمایش ویژه قسمت نهایی «۲۴: یک روز دیگر زنده بمان» شرکت کردند. این مینی سریال چهار سال پس از رویدادهای فصل هشتم مجموعه «۲۴» رخ می‌دهد.

ساترلند گفت: ما هر سال برای ساخت هشت فصل «۲۴» کار کردیم و از این کار سربلند بیرون آمدیم و به آن افتخار می‌کنیم اما من ناگهان در فشار زیادی قرار گرفتم که اگر این فصل بهتر یا مثل بقیه فصل‌ها نباشد چه باید بکنیم.

ساترلند گفت فکر می‌کند «۲۴» می تواند با بازیگران جدید ادامه پیدا کند و این مینی سریال آخرین همکاری او با این مجموعه بود.

او گفت: دیگر با «۲۴» برنمی‌گردم چون می‌خواهم کارهای دیگری انجام دهم و وقتی آنها گفتند این یک سریال محدود است من آن را پذیرفتم. از فصل اول احساس من این بود که این سریال یک ایده عالی است که می‌تواند همیشه ادامه پیدا کند. من فکر می‌کنم اگر یک گروه جدید یا شخصیت‌های جدید برای گفتن این داستان وارد شوند، می‌تواند به آن تازگی بدهد. بگذارید بگویم بدترین چیز این است که این نمایش بخواهد به یک کمدی دیوانه‌وار تبدیل شود.

در مینی سریال «یک روز دیگر زندگی کن» جک باوئر چهار سال بعد از این که به تبیعد فرستاده می‌شود، در لندن است. او یک بار دیگر زندگی‌اش را به خطر می‌اندازد تا مانع یک عمل تروریستی شود.

در این نشست خبرنگار ددلاین درباره خطر بازگشت یک سریال وقتی پایان یافته سوال کرد و گوردون گفت: تقدیر ما را وسوسه می‌کند. فکر کردن به این که می‌توانی با فیلمی که به آن خیلی خیلی افتخار می‌کنی، بازگردی و یک پایان زیبای دیگر به آن بدهی؛ اینها افکاری است که ما را هر بار تحریک کرده که وارد این کار شویم.

راجسکاب هم درباره شخصیت کلویی حرف زد و این که او در این فصل‌ها ارتقا یافت. او گفت: ساخته شدن این شخصیت مثل ساختن چیزی به آرامی بود. هر بار یک لایه جدید بر شخصیت او اضافه شد. از یک تکنسین کامپیوتر که به قوانین بسیار اهمیت می‌دهد به چیزی تبدیل شد که هیچکس نمی‌توانست تصورش را هم بکند.

ساترلند هم درباره ساخت این قسمت در بریتانیا گفت: این کار یک وجهه خیلی بین‌المللی به سریال داد. حالا همانقدر که تماشاگران در آمریکا به آن توجه کرده‌اند، با توجه مخاطبان بریتانیایی هم روبه رو شده است. حالا دیگر همه دنیا این مجموعه را حمایت می‌کنند و ما واقعا به آن افتخار می‌کنیم و این تلاشی بود که در هشت سال نوشتن داستان آن بازتاب یافت.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، گوردون هم گفت به پایانی که برای سریال خلق کرده‌اند، بسیار افتخار می‌کند؛ یک پایان چالش برانگیز.