جکی چان نمایشی موزیکال بر اساس زندگی‌اش روی صحنه می‌برد..

0
188

جکی چان ستاره بین‌المللی و استاد هنرهای رزمی می‌گوید که در حال نوشتن یک نمایش تئاتری از کتاب خاطرات پرفروشش “من جکی چان هستم: زندگی‌ام در عمل” است.

به گزارش  مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این کتاب داستان زندگی پدر و مادرش، تحصیلات اولیه‌اش در مدرسه اپرای پکن و شهرتش به عنوان یک ستاره از طریق موسیقی را بازگویی می‌کند.

چان در کنفرانسی خبری در دفتر اقتصاد و تجارت نیویورک به خبرنگاران گفت: در حال حاضر دنبال یک کارگردان برای این نمایش موزیکال هستم. این مساله برایم خیلی هیجان‌انگیز است.

این کنفرانس خبری بخشی از سفر دو روزه چان در نیویورک بود که شامل جشنی در مرکز لینکلن برای سینمای هنگ کنگ در روز 10 ژوئن می شد. چان در این جشن به عنوان مهمان افتخاری حضور داشت. او همچنین در اواخر همان شب که فیلم جدیدش “زودیاک چینی” هم پخش شد، به عنوان برنده جایزه یک عمر تلاش از فستیوال فیلم آسیایی نیویورک، معرفی شد.

چان در این کنفرانس خبری اعلام کرد که این نمایش موزیکال با صدای خودش به عنوان راوی توصیف می شود و درباره دوران جوانی اش است و اینکه چگونه با بچه های دیگر به عملیات آکروباتیک می‌پرداخت و می خواست از پشت سایه بروس لی بزرگ بیرون بیاید.

images

چان در گذشته همیشه علاقه خودش به موزیکال های بزرگ از جمله “اشک ها و لبخندها” (The Sound of Music) را اعلام کرده بود. او همچنین اعلام کرد که در حال کار بر روی ادامه کتاب زندگینامه خودنوشتش با نام “من هنوز جکی چان هستم” است.

او گفت: کتاب اصلی 15 سال پیش منتشر شده بود و مسیر زندگی و کاری من از آن زمان تا حالا بسیار بسیار هیجان انگیز بوده است.

«جکی چان» بازیگر معروف فیلم‌های اکشن درسال ۱۹۵۴ در هنگ کنگ به‌دنیا آمد. پدرش«چارلز چان» و مادرش «لی‌لی چان» در سفارت فرانسه درهنگ‌کنگ کار می‌کردند. جکی از هفت‌سالگی به مدت ده سال، یعنی تا سال ۱۹۷۱ نزداستادی به‌نام «یوشان یوان» عملیات آکروبات، کونگ‌فو، اپرای چینی، پانتومیم و آواز راآموخت. ۸ ساله بود که در فیلم «هفت شانس‌کوچولو» نقش کوتاهی را بازی کرد. سپس‌به‌عنوان بازیگر خردسال در فیلم‌های موزیکال‌هنگ کنگی فعالیت داشت.