جيمز فرانكو: چرا او؟

0
335

جيمز فرانكو بار ديگر در يك فيلم كمدی ظاهر می‌شود.

 پس از آنكه آخرین فیلم كمدی جیمز فرانكو با عنوان «مصاحبه» به فیلمی پرجار و جنجال بدل شد، حالا او در حال گفتگو برای بازی در فیلم كمدی دیگری با عنوان «چرا او؟» است.

این كمدی متعلق به كمپانی فاكس است و جان هامبورگ برای كارگردانی آن انتخاب شده است. او در نوشتن فیملنامه فیلم نیز با نیكلاس استولر و یان هلفر همكاری كرده است.

داستان این كمدی متمركز بر شخصیت پدری از ایالت‌های غربی آمریكاست كه خانواده‌اش را برای دیدار دخترش می برد. دختر او در استنفورد پذیرفته شده و ماجراهایی رخ می دهد كه این پدر مجبور می شود با نامزد میلیاردر دخترش وارد رقابتی جدی شود.

فرانكو كه به تازگی با ست روگن در «مصاحبه» بازی كرده با فیلم «ملكه صحرا» به كارگردانی ورنر هرتسوگ در جشنواره فیلم برلین حضور داشت. «داستان واقعی» و «خاطرات آدرال» از دیگر فیلم‌های جدید اوست. او به تازگی به عنوان شخصیت اصلی فیلمی كه قرار است با اقتباس از رمان ۲۲/۱۱/ ۶۳ استیون گینگ ساخته شود، انتخاب شده است.

هامبورگ كارگردانی فیلم «دوستت دارم بابا» را در كارنامه دارد و استولر «همسایه‌ها» را كارگردانی كرده است.

به گزارش آنا به نقل از ورایتی،فرانكو كه دانش آموخته رشته ادبیات و هنر است، به بازی در فیلم‌های اقتباسی از آثار داستانی علاقه خاصی دارد و تاكنون كارگردانی دو فیلم با اقتباس از آثار ویلیام فاكنر را انجام داده است.

فرانکو پس از ایفای نقش هری آزبورن در مرد عنکبوتی به شهرت جهانی رسید. بعد از آن فیلم‌های او شامل: یک فیلم جنگی به نام یورش عظیم در سال ۲۰۰۵، فیلم حماسی و عاشقانهٔ تریستان و ایزولد در سال ۲۰۰۶، درام آناپولیس در سال ۲۰۰۶. فانکو در ۲۰۰۸ به خاطر بازی در قطار آناناس جایزهٔ بهترین بازیگر فیلم‌های کمدی یا موزیکال را دریافت کرد.

او نقشی برجسته در فیلم میلک در سال ۲۰۰۸ بازی کرد. در ۲۰۱۰، در فیلم ۱۲۷ ساعت نقش آرون رالستون، کوه نوردی که مجبور می‌شود بازوی خود را قطع کند وقتی زیر یک تخته سنگ گیر می‌افتد، ایفای نقش کرد.