جولیا رابرتز و دنزل واشینگتن وارد همکاری جدید شدند

0
333

دنزل واشینگتن و جولیا رابرتز در درامی با عنوان «دنیا را پشت سر بگذار» با هم جلوی دوربین می‌روند.

دنزل واشینگتن و جولیا رابرتز قراردادی را امضا کرده‌اند تا بازیگر درامی خانوادگی با عنوان «دنیا را پشت سربگذار» شوند که بر مبنای رمانی در دست انتشار ساخته می‌شود.

نتفلیکس حقوق ساخت فیلمی بلند بر مبنای این رمان که نوشته رومان آلام است و هنوز به بازار نیامده، را کسب کرده است و قصد دارد فیلمی با بازی این ۲ بازیگر درجه یک بسازد.

سم اسماعیل که سازنده «مستر روبات» و «به خانه آمدن» هست و در این دومی با رابرتز همکاری کرده بود؛ برای کارگردانی این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای که خودش می‌نویسد انتخاب شده است.

«دنیا را پشت سر بگذار» داستانی درباره ۲ خانواده است که با هم غریبه‌اند و مجبور می‌شوند در یک تعطیلات آخر هفته که همه چیز حسابی به هم ریخته، با هم همراه شوند. رابرتز در نقش مادر خانواده‌ای بازی می‌کند که خانه‌ای اجاره کرده و واشینگتن در نقش مالک خانه جلوی دوربین می‌رود.

این داستان در صدد تصویر کردن پیچیدگی‌های والد بودن، همچنین نژاد و طبقه اجتماعی است و اینکه چگونه در شرایط بحرانی حتی نزدیک‌ترین افراد رفتارهای متفاوتی بروز می‌دهند.

رمان «دنیا را پشت سر بگذار» قرار است اکتبر امسال توسط «اکو» منتشر شود.

رابرتز و واشینگتن پیشتر در سال ۱۹۹۳ با هم در تریلر «پرونده پلیکان» بازی کرده بودند که توسط آلن جی.پاکولا کارگردانی شده بود و اقتباسی از رمان جان گریشام بود.

این ۲ از تهیه‌کنندگان فیلم جدید هم خواهند بود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، دنزل واشینگتن در حال حاضر تهیه کننده فیلم بعدی نتفلیکس با عنوان «ریشه سیاه مارینی» است.

https://ew.com/movies/leave-the-world-behind-julia-roberts-denzel-washington-netflix/