جولیان مور در راه سرزمین “بازی‌های گرسنگی”..

0
749

جولیان مور بازیگر سرشناس هالیوود در اقتباس سینمایی از کتاب سوزان کالینز بازی می‌کند.

به گزارش  مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جولیان مور برای بازی در دو قسمت دیگر از فیلم “بازی‌های گرسنگی” وارد مذاکره شده است. این بازیگر قرار است در نقش آلما کوین سردسته “منطقه 13” این مجموعه فیلم سینمایی بازی کند.

هر چند این مذاکرت در آغاز راه است اما گفته می‌شود جولیان مور بازی در این فیلم‌ها را پذیرفته و به جنیفر لاورنس، جاش هاچرسون و لیام همثوورف و البته فیلیپ سیمور هافمن در این فیلم‌ها می‌پیوندد.

قسمت بعدی “بازی‌های گرسنگی” به کارگردانی فرانسیس لاورنس ساخته و با عنوان “بازی های گرسنگی: اشتعال” در دو قسمت راهی سینماها می شود.

Julianne-Moore_14

قسمت اول “بازی‌های گرسنگی” (The Hunger Games)‏ که فیلمی علمی-تخیلی است، به کارگردانی گری راس در ماه مارس ۲۰۱۲ اکران شد. این فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته سوزان کالینز ساخته شده است.

داستان در مکانی آرمان‌شهری و آخرالزمانی به نام پنم اتفاق می‌افتد و طبق سنت هر سال باید ۲۴ دختر و پسر نوجوان در یک رقابت زنده شرکت و با هم مبارزه کنند…

این فیلم که واکنش مثبت منتقدان را دریافت کرد، پس از فیلم “آواتار” اولین فیلمی است که توانست چهار هفتهٔ متوالی در رتبهٔ اول باکس آفیس آمریکا باقی بماند.

جولیان مور 52 ساله که از اوایل دهه 90 راهی سینما شد، در فیلم های متعددی بازی کرده که “کوری” و “ساعت‌ها” از جمله آنها هستند. او چهار بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.