«جولیانا مارگولیس» نام «استیون سیگال» را هم به لیست آزار دهندگان جنسی هالیوود افزود

0
548

نام «جولیانا مارگولیس» بازیگر مشهور آمریکایی نیزبه فهرست هنرمندانی اضافه شد که مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند؛ این ستاره سریال های تلویزونی در جریان یک گفتگوی جنجالی به بیان تجربیات تلخ خود در هالیوود پرداخت.

او در این مصاحبه بصورت مشخص از «استیون سیگال» بازیگر محبوب فیلم های حادثه ای و «هاروی واینستین» تهیه کننده موفق سینما نام برد و از رفتار غیر حرفه ای آنها انتقاد کرد.

به گفته جولیانا مارگولیس او زمانی که بیست و سه سال داشت و در سریال «بخش فوریتهای پزشکی» بازی می کرد، به اتاق استیون سیگال دعوت شد.

این درخواست از سوی یکی از تهیه کنندگان پروژه به این بازیگر جوان ارائه شد، به گفته او، استیون سیگال قصد داشت درباره ویژگی های نقش خود در این سریال با جولیانا مارگولیس صحبت کند و افراد دیگری نیز در این ملاقات حضور دارند.

اما وقتی این هنرمند به اتاق استیون سیگال رفت متوجه شد خبری از جلسه عمومی نیست و فریب خورده، به گفته او استیون سیگال حالت نامتعادلی داشت و ضمن تهدیدش با اسلحه درخواست رابطه جنسی کرده است.

جولینا مارگولیس پس از مدت کوتاهی و با توسل به حیله و نیرنگ موفق به فرار شد ولی برای حفظ موقعیت شغلی خود از این موضوع با کسی سخنی نگفت.

این هنرمند آمریکایی سالها بعد از سوی هاروی واینستین برای بازی در یک فیلم سینمایی برگزیده شد و همراه با یکی از مشاورین تولید برای صحبت با این تهیه کننده بزرگ به اتاق او در یکی از هتلهای لس آنجلس رفت.

جولیانا مارگولیس پس از ورود به اتاق با صحنه غیرمنتظره ای مواجه شد، هاروی واینستین با لباس خواب و نیمه برهنه منتظرش بود، او به مشاور تولید چشمکی زد تا محل را ترک کند و آنها را تنها بگذارد.

جولیانا مارگولیس که از مشاهده چنین رفتاری شوکه شده بود، با اعتراض به هاروی واینستین، از اتاق خارج شد و تماس های تلفنی او را بی پاسخ گذاشت.

هر چند که جولیانا مارگولیس درباره این ماجرای تلخ سکوت کرد ولی از سوی هاروی واینستین تنبیه شد و این نقش را به بازیگر دیگری دارند، زنی که مارگولیس می گوید احتمالا به درخواستهای جنسی او پاسخ مثبت داد.

جولینا مارگولیس ۵۱ ساله که برای نخستین بار درباره این تجربیات ناخوشایند سخن می گوید، یکی دیگر از ستاره های بزرگی است که در هفته های اخیر به اذیت و آزارهای جنسی در هالیوود اعتراض می کند.

به گزارش صدای آمریکا؛  او تجربه بازی در فیلم های سینمایی مختلیف را در کارنامه حرفه ای خود دارد ولی بیشتر به بازیگر تلویزیونی معروف است و با سریال های «بخش فوریت های پزشکی» و «همسر خوب» به شهرت رسید.

Hollywood Life