جورج کلونی سرمایه‌گذار شرکت سونی را به باد انتقاد گرفت..

0
575

جورج کلونی بازیگر و کارگردان شناخته شده سینمای جهان به انتقاد شدید از دانیل لوب از سرمایه‌گذاران شرکت سونی پرداخت.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، کلونی با انتقاد از این سرمایه گذار او را متهم به ایجاد فضایی از ترس در محیط سرمایه گذاری سینمایی کرد.

کلونی با استفاده از واژه‌هایی تند این سرمایه‌گذار شرکت سونی را فردی خواند که هیچ چیز از کسب و کار سینما نمی‌داند.

و اما واکنش کلونی به این دلیل بود که دانیل لوب مدیر شرکت نیویورکی “ترد پوینت کپیتال”، به تازگی شرکت سونی را برای مدیریتش در هفته‌های اخیر به باد انتقاد گرفت و بر روی عملکرد ضعیف فیلم‌های تابستانی چون “سقوط کاخ سفید” و “پس از زمین” تاکید کرد. وی گفت شرکت “ترد پوینت” که مالک 7 درصد از سهام استودیو سونی است، به دنبال تغییر مسیر در سرمایه گذاری‌های صنعت سرگرمی خواهد رفت و انتظار پاسخ‌گویی بیشتری از سوی مسئولان اجرایی سونی مانند مایکل لینتون و ایمی پاسکال دارد.

George-Clooney

همین حرف‌ها موجب شد تا کلونی در مصاحبه‌ای بگوید: اینکه چنین کسی می تواند درباره مسئولیت‌پذیری صحبت کند از درک من خارج است، چون اگر به کار چنین افرادی نگاه کنید می‌بینید هیچ وجدانی در کارشان وجود ندارد. کلونی افزود: چنین فردی بی‌کفایت‌ترین فرد برای طرح مساله عدالت‌خواهی است و وجود چنین افرادی برای صنعت سینما خطرناک است.

کلونی همچنین گفت که لوب در حال ایجاد “فضایی از ترس” در شرکت سونی است و موجب کاهش سرمایه‌گذاری در صنعت سینما خواهد شد.

این بازیگر سرشناس سینما گفت: فکر اینکه حرف او کوچک‌ترین معنایی داشته باشد دیوانه‌وار است. اگر افرادی بتوانند به این دلیل که اندکی سهام خریده اند چنین صحبت کنند و احساس کنند می توانند به ما بگویند چطور کار کنیم – کاری که خودشان هیچ چیز درباره اش نمی دانند – ضربه بزرگی به صنعت سینما وارد می کند. ما نباید بگذاریم سرمایه‌گذاران سینما بگویند، صبر کنید ببینم چه ضمانتی وجود دارد که این فیلم پولساز است یا خیر؟

با این حال به نظر می رسد نگرانی کلونی خیلی طولانی‌مدت نشد چون دیروز اعلام شد سونی قصد دارد پیشنهاد لوب را برای وارد شدن به عرصه های دیگر سرمایه گذاری رد کند.

شرکت ترد پوینت یکی از خرده سهام داران ورایتی مدیا و پنسک مدیا و مالک سایت خبری ددلاین است.