جود لاو هم به «پادشاه» گای ریچی می‌پیوندد

0
163

جود لاو برای بازی در فیلم جدید گای ریچی که درباره شاه آرتور خواهد بود، در حال گفتگو است.

 فیلم «پادشاه» که کمپانی برادران وارنر سازنده آن است، به کارگردانی گای ریچی سال آینده جلوی دوربین می رود.

در صورت به نتیجه رسیدن این مذاکرات جود لاو برای سومین بار با گای ریچی همکاری می کند. آنها با یکدیگر در دو فیلم شرلوک هولمز همکاری مشترک داشتند و جود لاو در دو قسمت «شرلوک هولمز» و دنباله آن با عنوان «شرلوک هولمز: بازی سایه‌ها» در نقش دکتر واستون ظاهر شده بود.

در این فیلم چارلی هانمن نیز در نقش شاه آرتور بازی خواهد کرد.

این فیلم که با عنوان «شوالیه‌های میزگرد: پادشاه آرتور» اکران می شود برداشتی جدید از این افسانه بریتانیایی است و بر شوالیه های پاه آرتور متمرکز خواهد بود.

ریچی این فیلم را بر مبنای فیلمنامه ای می سازد که جابی هرولد نوشته است. این فیلمنامه داستان پادشاه آرتور و شوالیه‌های افسانه‌ای اش را در پادشاهی کَمِلات بازخلق می‌کند.

ادریس البا هم قرار است نقش بدیوره، مرد دست راست پدر آرتور را بازی کند که به آرتور نحوه رهبری یک ارتش را یاد می‌دهد.

لیونل ویگرام، آکیوا گلدزمن، توری تانل و هرولد مسئولیت تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده دارند.

این پروژه بزرگ شامل 6 فیلم است و هر چند هنوز در مراحل اولیه تولید است، هنوز معلوم نیست که آیا گای ریچی هر شش قسمت را کارگردانی می‌کند یا فقط برای یک قسمت انتخاب شده است.

«شاه آرتور» فیلم جدید گای ریچی در سال 2016 از سوی کمپانی‌های برادران وارنر و ویلج رودشو در فرمت سه بعدی اکران می‌شود.

این فیلم که با بودجه بالایی ساخته می‌شود، در دو فرمت سه بعدی و دو بعدی اکران می شود. با وجود این که افسانه شاه آرتور از شخصیت‌های متعدد و داستان‌های تودر تو شکل می گیرد، اما ساخت یک پروژه 6 قسمتی کاری بزرگ است که قطعا زمان زیادی باید صرف آن شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،ریچی که پروژه بعدی اش «مردی از U.N.C.L.E.» خواهد بود، از سال 2010 تا به حال با کمپانی برادران وارنر بر کار بر روی پروژه «شاه آرتور» مشغول بوده است.