جود لاو باز هم دستیار شرلوک هولمز می شود

0
609

جود لاو بازیگر انگلیسی که پیش از این در فیلم سینمایی “شرلوک هولمز” در نقش دکتر واتسون دستیار هولمز به ایفای نقش پرداخته بود، تایید کرد در حال مذاکره برای حضور در فیلم “شرلوک هولمز 3” است.

جود لاو بازیگر مشهور انگلیسی در مصاحبه‌ای که متن کامل آن هنوز منتشر نشده است، اعلام کرد “شرلوک هولمز3” به کارگردانی گای ریچی از راه خواهد رسید. او با تاکید بر حضور شخصیت های مشهور مجموعه داستان های شرلوک هولمز از جمله موریارتی و بلک وود گفت، این شخصیت ها در یک فیلم دیگر از “شرلوک هولمز” جان می گیرند.

لاو گفت نشست های مختلفی با کمپانی برادران وانر سازنده این فیلم داشته و از این که در این فیلم حضور داشته باشد، به خود می بالد.

به گفته وی کمپانی برادران وارنر واقعا خواستار ساخته شدن این فیلم است و وی اعتقاد دارد گروه سازنده در قسمت سوم از همیشه بهتر ظاهر خواهند شد. او تاکید کرد این قسمت حتما از همیشه تیزهوشانه تر و برنده تر خواهد بود.

با این حال لاو می گوید روند جلو رفتن برای رسیدن به قطعیت ساخته شدن این فیلم به آهستگی پیش می رود و هنوز صحبتی بر سر حضور رابرت داونی جونیور در نقش شرلوک هولمز نشده است. او افزود همه ما فعلا مشغول هستیم و باید زمان مناسب برای این کار برسد.

فیلم اول “شرلوک هولمز” به کارگردانی گای ریچی و با فیلمنامه لئونل ویگرام با اقتباس از مجموعه داستانهای شرلوک هولمز نوشته آرتور کانن دویل در سال 2009 اکران شد. در این فیلم 128 دقیقه‌ای رابرت داونی جونیور، جود لاو، ریچل مک ‌آدامز و مارک استرانگ ایفای نقش کردند. فیلم دوم این مجموعه نیز با حضور همان عوامل و دست اندرکاران در سال 2011 اکران شد.

به گزارش سینما پرس به نقل از امپایر، جود لاو در این مجموعه در نقش دکتر واتسون دستیار شرلوک هولمز کارگاه مشهور ظاهر شده است.