«جوخه خودکشی» پرخرج در تورنتو کلید می‌خورد

0
921

فیلم تازه دیوید آیِر، کارگردان «خشم» با بازی تام هاردی، ویل اسمیت، جسی آیزنبرگ و جی کورتنی به‌زودی در شهر تورنتو کانادا جلوی دوربین خواهد رفت.

فیلم پر هزینه‌ای که فعلاً با عنوان «براوو 14» (Bravo 14) توسط شرکت برادران وارنر تولید می‌شود و اقتباسی از کتاب‌های مصور پرفروش «جوخه خودکشی» (Suicide Squad) شرکت دی.سی. کامیکز است، وارد چرخه تولید شده است و فیلم‌برداری آن در روزهای آینده در مجموعه استودیویی پاین‌وود تورنتو انجام خواهد شد.

به‌ گزارش آنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم اکشن پرخرج را دیوید آیِر، کارگردان 46 ساله آمریکایی «روز آموزش» و «پایان مراقبت» که این روزها فیلم جنگی «خشم» را با بازی برد پیت و شیا لابوف روی پرده دارد، کارگردانی خواهد کرد و استودیو برادران وارنر با همکاری استودیو پاین وود و دی.سی. انترتینمنت تولید آن را بر عهده دارد. کالین ویلسن که فیلم‌هایی مانند «آواتار»، «پارک ژوراسیک: دنیای گم‌شده»، «لارا کرافت: مهاجم مقبره»، «جنگ دنیاها»، «مونیخ»، «ترمیناتور 3»، «تروی» و «سی دقیقه بعد از نیمه‌شب» را در کارنامه تهیه‌کنندگی خود دارد، فیلم «جوخه خودکشی» را تهیه خواهد کرد.

تام هاردی بازیگر «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «یاغی» و «جنگجو» که این روزها نام او به‌عنوان بازیگر فیلم غیر متعارف «لاک» به کارگردانی استیون نایت بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده، یکی از بازیگران ایفاگر نقش‌های اصلی این اکشن ابرقهرمانی خواهد بود. ویل اسمیت بازیگر «مردان سیاهپوش»، «من افسانه هستم» و «هنکاک» و جسی آیزنبرگ ایفاگر نقش مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس‌بوک در «شبکه اجتماعی» از دیگر بازیگرانی هستند که نامشان به این پروژه ابرقهرمانی الصاق شده است.

خانم مارگوت رابی بازیگر استرالیایی «گرگ وال‌استریت» و «درباره زمان» در این فیلم اکشن نقش شخصیت موسوم به هارلی‌کویین کتاب‌های مصور «جوخه خودکشی» را ایفا خواهد کرد و آقای جی کورتنی، بازیگر استرالیایی «یک روز خوب برای جان سخت» و «ناهمخوان» نیز در نقش شخصیتی به‌نام دِدشات در «جوخه خودکشی» ظاهر خواهد شد.

«جوخه خودکشی» که با نام Task Force X نیز شناخته شده، در اصل یک مجموعه کتاب‌های کامیک ابرقهرمانی بود که  اولین بار در سال 1959 توسط رابرت کانیگر و راس اندرو خلق شد و از سال 1987 توسط جان اوستراندر به‌شکل امروزی آن بازآفرینی شد. شخصیت‌های  این مجموعه ابرقهرمان‌هایی مانند دِدشات، کینگ شارک، کاپیتان بومرنگ و هارلی‌کویین هستند. در اولین فیلم این مجموعه که فعلاً بدر مرحله تولید «براوو 14» نام دارد، دولت آمریکا مجموعه‌ای از ابرقهرمان‌های شرور را وادار می‌کند که برای آنکه حکم زندان کوتاه‌تری داشته باشند، در یک مأموریت فوق‌العاده خطرناک شرکت کنند.

استودیو برادران وارنر تاریخ اکران اولین فیلم این مجموعه ابرقهرمانی خود را 5 اوت 2016 (14 مرداد 1395) اعلام کرده است.

www.joblo.com