جوئل ادگرتون در نقش اول “شانتارام” بازی می‌کند

0
419

جوئل ادگرتون در فیلمی که توسط جانی دپ و بر اساس اقتباسی از رمان “شانتارام” ساخته می‌شود، بازی می‌کند.

 قرار بود اقتباس از رمان “شانتارام” نوشته گرگوری دیوید رابرتس در سال 2007 با بازی جانی دپ در نقش اول ساخته شود، با این حال به دلیل تغییر کارگردان انتخاب شده و اعتراض فیلمنامه‌نویسان و پاره‌ای مشکلات، پروژه به تعویق افتاد.

اما اکنون به نظر می رسد قرار است با حضور جوئل ادگرتون این پروژه یک بار دیگر مطرح و این بازیگر در نقش اول آن ظاهر شود.

کمپانی برادران وارنر از سال 2004 که حقوق ساخت داستان را از رابرتز گرفت تا به حال سعی داشته این پروژه را بسازد. داستان که کمی نیز به زندگی خود نویسنده شباهت دارد درباره زندگی یک معتاد استرالیایی است که از یک زندان امنیتی فرار می‌کند و به سمت بمبئی می رود.

او در بمبئی خود را به عنوان یک دکتر جا می‌زند و به مردم کمک می کند و بعد از آن به افغانستان رفته و با استفاده از قابلیت‌هایی که در استفاده از اسلحه و قاچاق آن دارد، با نیروهای روسی مقابله می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، کارگردانانی مانند میرا نایر و پیتر ویر تا به حال برای کارگردانی فیلمنامه اریک راث در نظر گرفته شده‌اند، با این حال صندلی کارگردانی این پروژه تا به حال خالی مانده است.

با وجود اینکه دپ دیگر قرار نیست در نقش اول بازی کند، هنوز به عنوان تهیه کننده در پروژه حضور دارد و حتی خودش ادگرتون را برای بازی در نقش اول فیلم پیشنهاد کرد.

اخیرا اعلام شده است که جوئل ادگرتون نقش رامسس را در فیلم “مهاجرت” ریدلی اسکات که نقش مقابل کریستین بیل است، برعهده گرفته است.