«جنیفر لاورنس» مقابل دوربین «تارانتینو» می‌رود

0
139

«جنیفر لاورنس»، بازیگر برنده اسکار هالیوود در حال مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم «هشت نفرت‌انگیز» پروژه جدید سینمایی «کوئنتین تارانتینو» است.

 «کوئنتین تارانتینو»، کارگردان سرشناس سینمای جهان که پس از ساخت وسترن موفق «جانگوی آزادشده» به سراغ ساخت فیلم «هشت نفرت‌انگیز» رفته است، هم اکنون مشغول مذاکرات جدی با «جنیفر لاورنس»، بازیگر برنده اسکار برای ایفای نقش در این فیلم است.

کارگردان «داستان عامه‌پسند» پس از افشای بخش‌هایی از فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» توسط یک وب‌سایت تهدید کرده بود که برای پنج سال ساخت این پروژه سینمایی را به تعویق خواهد انداخت، اما اوایل سال آن را در یک تک اجرا بصورت نمایشنامه خوانی به روی صحنه برد و نهایتا تولید این فیلم را از زمستان (نوامبر) با فیلمنامه‌ای بازنویسی شده آغاز خواهد کرد تا برای اکران سال 2015 آماده شود.

این اولین فیلم در تاریخ سینما خواهد بود که پیش از این که در پرده سینما نمایش یابد، برای عموم مردم روی صحنه تئاتر رفته است.

در تک اجرای نمایشنامه خوانی «هشت نفرت‌انگیز» در ماه آوریل بازیگران نقش زن «امبر تامبلین» و «زو بل» بودند، اما با بازنویسی فیلمنامه احتمالا نقش اول زن را برای «لاورنس» جوان و مستعد کنار گذاشته است.

«جنیفر لاورنس» در سال 2013 برای بازی در فیلم «کتابچه بارقه امید» ساخته «دیوید اوراسل» در نقش مقابل «بردلی کوپر» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر زن اسکار شد تا یکی از جوان‌ترین برندگان این جایزه سینمایی نام بگیرد و امسال نیز برای بازی در فیلم «اخاذی آمریکایی» دیگر فیلم «اوراسل» نامزد جایزه اسکار بازیگری بود که در نهایت رقابت را به «لوپیتا نیائونگ» بازیگر «دوازده سال بردگی» واگذار کرد.

«لاورنس» هم اکنون مشغول بازی در قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های «بازی‌های بقاء» است و پس از آن به پروژه فیلم «JOY» به کارگردانی «دیوید اوراسل» خواهد پیوست.

به گزارش ایسنا؛ تاکنون نام بازیگرانی چون «بروس درن»، «کرت راسل»، «مایکل مدنس» و «ساموئل ال جکسون» به عنوان بازیگران «هشت نفرت‌انگیز» مطرح شده است.

www.rouge18.com