جنیفر لارنس هم به “احمق و احمق‌تر” پیوست

0
1005

بعد از حضور جیم کری و جف دانیلز در فیلم “احمق و احمق‌تر” حالا جنیفر لارنس برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب به گروه بازیگران این فیلم اضافه شده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی “احمق و احمق‌تر” هفته گذشته آغاز شده است. نقش‌های اصلی این فیلم، بر عهده جیم کری و جف دانیلز است و جنیفر لارنس بازیگر نقش کتنیس اوردین در فیلم سینمایی “بازی های گرسنگی” نیز قرار است در این فیلم نقش جوانی‌های کاترین ترنر را بازی کند.

جنیفر لارنس بازیگر 23 ساله امریکایی تاکنون توانسته جوایز اسکار و گلدن گلوب را کسب کند. وی پیش از این در فیلم‌های سینمایی “بازی‌های گرسنگی” و “مردان ایکس” نقش آفرینی کرده است و هم اکنون در حال بازی در قسمت جدید “بازی‌های گرسنگی” است.

قسمت اول فیلم سینمایی “احمق و احمق‌تر” در سال 1994 توسط برادران فارلی ساخته شد و با استقبال بالای تماشاچیان مواجه شد. در قسمت دوم “احمق و احمق‌تر” شخصیت‌های اصلی داستان متوجه می‌شوند بیست سال پیش یکی از آنها صاحب بچه‌ای شده که هرگز از وجودش باخبر نبوده است.

جف دانلیز هفته گذشته به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی “اتاق خبر” جایزه امی را از آن خود کرد.

راب ریج، کاترین ترنر، ریچل ملوین، لوری هولدن و استیو تام، در کنار جیم کری و جف دانلیز در قسمت دوم “احمق و احمق‌تر” بازی خواهند کرد. بابی فارلی و پیتر فارلی کارگردان هر دو فیلم هستند.

به گزارش سینما خبر به نقل از امپایر آنلاین، “احمق و احمق‌تر” در سال 2014 اکران خواهد شد.