جنیفر لارنس با اسپیلبرگ همراه می‌شود

0
151

جنیفر لارنس این بار با استیون اسپیلبرگ همراه می‌شود تا خاطرات یک عکاس جنگی را جان ببخشد.

 کمپانی برادران وارنر با موفقیت در نبردی جدی موفق شد تا حقوق ساخت فیلم «این کاری است که می کنم: زندگی یک عکاس از عشق و جنگ» را بخرد. این کتاب خاطرات لینسی آداریو است.

جینفر لارنس نیز برای بازی در این فیلم انتخاب شده که قرار است کارگردانی‌اش را استیون اسپیلبرگ انجام دهد و اندرو لازار تهیه کننده‌اش باشد.

آداریو عکاس جنگ است که بخش مهمی از زندگی اش را در مناطق جنگی سپری کرده و از افغانستان تا کنگو و تا سومالی را تجربه کرده است. این عکاس یکی از معدود عکاسان زن در حرفه‌ای است که مردان در آن تسلط دارند و حتی یک بار به گروگان هم گرفته شد.

این دومین پروژه بزرگی است که با تمرکز بر زندگی واقعی یک فرد ساخته می‌شود و لارنس در آن بازی می‌کند. در ماه ژانویه او و کارگردان مجموعه «بازی‌های گرسنگی» یعنی فرانسیس لارنس به فیلم «شیرجه» پیوستند که داستان واقعی فرانسیسکو پیپین فرراس شیرجه زن کوبایی و آدری مستر شیرجه زن فرانسوی را موضوع خود قرار داده است.

جنیفر لارنس اکنون در حال بازی در برابر دوربین «جوی» است و در آن در نقش جوی مانگانو مخترع جاروهای تی میراکل ماپ بازی می‌کند.

اسپیلبرگ، لازار و برادران وانر اولین بار برای ساخت فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» دور هم جمع شدند اما بعد اسپیلبرگ از این پروژه بیرون رفت و این دومین پروژه‌ای است که این افراد برای ساختش گردهم می‌آیند.

ماه پیش اعلام شد جنیفر لارنس با کریس پات در یک پروژه علمی تخیلی از کمپانی سونی همبازی می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اسپیلبرگ هم چندی پیش با انتخاب مارک ریلنس در نقش غول بزرگ، اعلام کرد در آغاز سال ۲۰۱۵ پروژه تولید فیلم «غول بزرگ مهربان» را با اقتباس از کتاب رولد دال، کلید می‌زند.