«جنيفر لوپز»‌ در «33» به «باندراس» پيوست..

0
590

«33» فيلمي برگرفته از جريان حبس 33 معدنچي در معدن صحراي آتاكاما در شيلي است كه در سال 2010 اتفاق افتاد.

 سينما خبر گزارش داد؛ يك ماه قبل «آنتونيو باندراس» براي بازي در نقش اصلي فيلم 33 معرفي و انتخاب شد. «باندراس» در اين فيلم نقش «ماريو سپولويدا» را بازي مي كند كه در طول مدت حبس معدنچيان به آنها روحيه مي دهد. اين در حالي است كه «جنيفر لوپز»‌ به تازگي براي ايفاي نقش اول زن اين پروژه دعوت شده است . او در اين فيلم نقش همسر «باندراس» را كه همواره منتظر نجات يافتن هسرش است را بازي مي كند.

«33» فيلمي برگرفته از جريان حبس 33 معدنچي در معدن صحراي آتاكاما در شيلي است كه در سال 2010 اتفاق افتاد. در آن حادثه 33 معدنچي به مدت 69 روز در عمق 200 متري زمين حبس شدند. اين فيلم در مرحله پيش توليد است و از پاييز در شيلي مقابل دوربين مي رود.

Jennifer-jennifer-lopez-32691392-1024-768

از ديگر بازيگران دعوت شده به اين فيلم مي توان به «رودريگو سانتورو» و «مارتين شين» اشاره كرد.

33 فيلمي به قلم «ميكو آلانه» و «خوزه ريورا» است كه «پاتريسا ريگن» كارگرداني آن را بر عهده گرفته است.

جنیفر لین لوپز (به انگلیسی: Jennifer Lynn Lopez)‏ با نام مستعار جِی لو (به انگلیسی: J. Lo)‏ زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی و طراح مد پورتوریکویی تبار اهل آمریکاست. جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد. جنیفر لوپز در فهرست ۱۰۰ شخص پرنفوذ و اثرگذار آمریکایی لاتین تبار، توسط مجله پیپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزیده شد.

او تا به حال با توجه به شهرت و محبوبیتش به عنوان یک ستاره برتر هنری در آگهی‌های پولساز نظیر تبلیغ ادکلن و مدهای گوناگون شرکت کرده و سودهای هنگفتی را به دست آورده‌است. علاوه بر آن او به عنوان یک حامی حقوق بشر و همچنین در رابطه با واکسیناسیون اطفال در بیمارستان کودکان لس آنجلس فعال بوده‌است. جنیفر لوپز کار شغلی خود را به عنوان رقصنده با بازی در مجموعه طنز تلویزیونی لیوینگ کالر آغاز کرد. پس از آن با ظهور در فیلم هیجانی و اکشن قطار پول در سال ۱۹۹۵ به سر زبان‌ها افتاد.