جنجال در ضیافت افطار روحانی در پی درخواست رفع حصر توسط کرباسچی

1
189

جلسه ای که قرار بود نشان دهنده وحدت باشد به ضد آن تبدیل شد.

به گزارش آفتاب یزد، روز گذشته دیدار نمایندگان احزاب و تشکل‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب با روحانی در سالن اجلاس سران در شرایطی برگزار شد که حواشی آن بیش از متن آن بود .در جلسه فوق به برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا فرصت داده شده بود تا در مورد مسائل روز سخنرانی نمایند.

طبق نوشته خبرگزاری فارس حدادعادل، قدرت‌الله علیخانی ،غلامحسین کرباسچی ، فاطمه راکعی ، کاظم جلالی ، اسدالله بادامچیان و الهه کولایی در این جلسه به اظهار نظر پرداختند. حاشیه ها زمانی آغاز شد که کرباسچی پشت تریبون رفت و سخنانی را مطرح ساخت که با اعتراض برخی اصولگرایان مواجه شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در سخنان خود در مورد مسائل حصر از روحانی درخواست هایی را مطرح نموده بود.

گویا بلافاصله پس از این سخنان برخی از اصولگرایان به نشانه اعتراض جلسه را ترک می نمایند.

مصباحی مقدم یکی از همین اصولگرایان بوده است.او پس از ترک اعتراضی خود به خبرگزاری فارس می گوید: بنده ضیافت افطاری رئیس جمهور را به دلیل حمایت‌هایی که از سران فتنه در این جلسه مطرح شد ترک کردم.

مصباحی مقدم ادامه داد: آقای کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در این جلسه (…) را به سید مظلوم تعبیر کرد در حالیکه اگر بناست او سید مظلوم باشد لابد ظلم کننده به او نیز نظام است.سخنگوی جامعه روحانیت تاکید کرد: این درحالی است که او ظلم بزرگی به نظام مرتکب شده و از این رو به نظر بنده نشستن در فضای این جلسه مشروعیت ندارد.

1 نظر

  1. این نظام برای افرادی شبیه مصباحی مقدم که هویت خود را پنهان کرده وصندلی های مجلس را با عربده چویی وخود شیرینی اشغال نموده !! برکت ورحمت داشته ! بقیه ملت و نخبه های دیگر کشور ظلم ببینند …وذره ذره آب شوند …….چه باک

نظرات بسته است