جمع ستارگان «جومانجی» در آستانه تکمیل شدن

0
290

بر اساس اخبار منتشر شده، آوکافینا بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی و ستاره فیلم «آسیایی‌های خرپول» در آستانه پیوستن به ستارگان پروژه کمدی ماجراجویانه «جومانجی» است.

 نورا لوم با نام هنری آوکافینا خواننده، بازیگر و ستاره فیلم «آسیایی‌های خرپول» در حال پیوستن به پروژه «جومانجی» است. طبق خبری که جمعه ۴ ژانویه (۱۴دی) ماه منتشر شده است، آوکافینا هم اکنون در مراحل پایانی مذاکرات با کمپانی دیزنی برای بازی در این دنباله پرطرفدار است.

تاکنون حضور بازیگرانی چون دواین جانسون ملقب به صخره، جک بلک، کوین هارت و کارن گیلان یعنی همان نقش‌آفرینان «جومانجی: به جنگل خوش آمدید»(۲۰۱۷ ) در این پروژه قطعی شده است. کارگردانی این دنباله را که هنوز نام آن قطعی نشده است جیک کاسدان برعهده دارد تا شاید موفقیت قبلی خود در «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» و فروش ۹۶۲ میلیون دلاری آن را تکرار کند.

مجموعه فیلم‌های «جومانجی» اقتباسی سینمایی براساس کتاب کودکانه مصوری به همین نام محصول ۱۹۸۱ به قلم کریس فن آلسورگ هستند که در آن قصه یک صفحه بازی اسرار آمیز روایت می‌شود که پای حیوانات جنگل را به دنیای واقعی باز می‌کند. در نسخه سال ۲۰۱۷ این صفحه بازی به یک بازی ویدیویی ارتقا داده شد که چهار نوجوان را به دنیای خطرناک درون خود می کشد و آن‌ها برای زنده ماندن باید به جای شخصیت‌های این گیم ویدیویی، بازی کنند.

درباره داستان جدیدترین نسخه «جومانجی» اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما منابع اطلاعاتی از نقش محوری و کلیدی آوکافینا در این پروژه خبر می‌دهند.

 آوکافینا با نام اصلی نورا لوم در ۲۰۱۸، سال پرباری را از سرگذراند و بازی در فیلم پر ستاره «هشت یار اوشن» با ۳۰۰ میلیون دلار فروش و نقش‌آفرینی در پدیده تابستان پارسال یعنی فیلم «آسیایی‌های خر پول» با ۱۷۴ میلیون دلار فروش، کارنامه موفقیت‌آمیز او را تشکیل می‌دهند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوودریپورتر،جدیدترین دنباله «جومانجی» قرار است ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) به نمایش درآید.