جلوگیری از انتقال دراویش زندانی به بیمارستان

0
527

ابراهیم بهرامی٬ درویش زندانی محبوس در «بند عبرت» زندان عادل آباد روز گذشته دچار خونریزی داخلی شده است و مسئولان قضایی – امنیتی استان فارس نیز همچنان از اعزام ابراهیم بهرامی به بیمارستان ممانعت به عمل می‌آوردند.

 ابراهیم بهرامی از دراویش زندانی ساکن کوار روز گذشته از ناحیه کلیه دچار خونریزی داخلی شد و با توجه به خطرات ناشی از خونریزی داخلی باید هر چه سریع‌تر به بیمارستان منتقل شود که از این اعزام اورژانسی ممانعت به عمل می‌آید.

پیش از این نیز مجذوبان نور گزارش داده بود که کسری نوری٬ زندانی سیاسی نیز طی یکماه اخیر از کمر درد شدید رنج می‌برد و به دیسک کمر و گرفتگی عصب سیاتیک دچار شده است؛ اما با وجود پیگیری‌ها از انتقال وی به بیمارستان ممانعت شد.

یک منبع آگاه اطلاع داده است که اعزام دراویش بیمار به مراکز درمانی منوط به رضایت وزارت اطلاعات استان می‌باشد و در غیر این صورت حتی در بد‌ترین شرایط انتقالی صورت نخواهد گرفت.

ابراهیم بهرامی قبلا نیز طی ضرب و شتم شدید در بازداشتگاه پلاک صد شیراز و زندان عادل آباد از ناحیه گوش نیز دچار آسیب دیدگی شده٬ میزان شنوایی وی کم شده است اما حتی از انتقال چند ساعته برای معاینه و مشخص شدن وضعیت وی ممانعت به عمل می‌آید.

کسری نوری و ابراهیم بهرامی به همراه سه درویش زندانی دیگر در بند زندانیان سیاسی – عقیدتی عادل آباد شیراز موسم به «بند عبرت» محبوس هستند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از مجذوبان نور؛مصطفی دانشجو و حمید مرادی نیز دو درویش زندانی بیمار نیز با کارشکنی‌های مسئولین قضایی از جمله قاضی صلواتی برای پیگیری وضعیت درمان مواجه‌اند، به طوری که با وجود جدی بودن وضعیت بیماری اجازه انتقال به مراکز تخصصی درمانی صادر نمی‌شود.

 

مقاله قبلیایران در گلدان ۳ جام جهانی
مقاله بعدیصدور احکام زندان علیه ۲ خانواده زندانی دهه ۶۰ تنها به صرف شرکت در مراسم خاکسپاری جانباختگان راه آزادی
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...