جف بریجز با «فرزندان امپراتور» می‌آید

0
145

جف بریجز در فیلمی اقتباسی از یک رمان پرفروش برای کمپانی ایمجین انترتینمنت جلوی دوربین می‌رود.

 جف بریجز قرار است در فیلم «فرزندان امپراتور» نقش‌آفرینی کند. این فیلم توسط لیک بل کارگردانی خواهد شد و با اقتباس از رمان پرفروش کلر مسود ساخته می‌شود.

این پروژه که از اعتبار بالایی برخوردار است توسط کمپانی ایمجین انترتینمنت ساخته خواهد شد و برایان گریز، ران هاوارد و اریکا هاگینز از این کمپانی مسئولیت تهیه آن را بر عهده خواهند داشت. همچنین آنا کالپ از همین کمپانی نیز تهیه‌کننده اجرایی آن خواهد بود.

نوآ باومباک فیلمنامه این فیلم را نوشته است؛ فیلمنامه‌ای که داستان زندگی موری توایت روزنامه‌نگار و روشن‌فکر لیبرال در نیویورک را تعریف می‌کند که جاه‌طلبی‌ها و غرور خانواده و دوستانش را آشکار می‌کند و در روزهایی که به فاجعه یازدهم سپتامبر می‌رسیدند، با یکی از دوستان دختر خود درگیر می‌شود و زندگی‌اش تغییر می‌کند. بریجز نقش توایت را ایفا خواهد کرد.

تهیه‌کنندگان فیلم در حال حاضر به دنبال کامل کردن لیست بازیگران این فیلم هستند و می‌خواهند مراحل اولیه فیلمبرداری را در اواخر امسال آغاز کنند.

بریجز که اخیرا بیشتر در زمینه‌ فیلم‌های فانتزی و علمی تخیلی دیده شده است، با فیلم «فرزندان امپراتور» بار دیگر به فیلم‌های درام روی می‌آورد. از فیلم‌های جدید بریجز می‌توان به «هفتمین پسر»، «بخشنده» و «آر.آی.‌پی.‌دی» اشاره کرد. پیش از آن نیز او برای نقش‌آفرینی در فیلم وسترن «شجاعت حقیقی» نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و با حضور در فیلم «دل دیوانه» موفق به کسب این جایزه شد.