جسیکا لانگ با ˝سفر روز طولانی به شب˝ به برادوی بازمی‌گردد

0
869

جسیکا لانگ در کنار گابریل برن و جان گالاگر جونیر در نمایش “سفر روز طولانی به شب” (Long Day’s Journey Into Nigh) اثر یوجین اونیل بازی می‌کند. این نمایش بهار 2016 در برادوی اجرا می‌شود.

شرکت “رانداباوت تیه‌تر” در نیویورک نمایش “سفر روز طولانی به شب” را با همکاری رایان مورفی – که در چهار فصل از سریال “داستان وحشت آمریکایی” با لانگ همکاری کرده است – تهیه می‌کند. جاناتان کنت کارگردان بریتانیایی این نمایش را روی صحنه می‌برد.

لانگ در نمایشنامه شبه زندگی‌نامه‌ای اونیل نقش مری تایرون زنی معتاد به مورفین را بازی می‌کند. او سال 2000 نیز این نقش را در وست اند بازی کرد. نقش مری یکی از بزرگ‌ترین نقش‌های زنانه در نمایشنامه‌های آمریکایی است.

لانگ سابقه حضور در دو نقش زنانه برتر دیگر در برادوی را هم دارد: “باغ‌وحش شیشه‌ای” (2005) و “تراموایی به نام هوس” (1992).

گابریل برن نقش جیمز پدر خانواده را بازی می‌کند که بازیگری پا‌به‌سن‌گذاشته است. او آخرین بار سال 2005 در اجرایی جدید از نمایشنامه “ذوق شاعرانه” اونیل در برادوی روی صحنه رفت. جان گالاگر جونیر که برای بازی در نمایش “بیداری بهاری” برنده جایزه تونی شد، در “سفر روز طولانی به شب” نقش ادموند پسر خانواده را ایفاء می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین؛ لانگ 66 ساله برای فیلم “آسمان آبی” (1994) برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد و برای “توتسی” (1982) نیز جایزه اسکار بهترین بازیگر زن مکمل را دریافت کرد. او برای فیلم‌های “فرانسس” (1982)، “Country” (1984)، “رویاهای شیرین” (1985) و “جعبه موسیقی” (1989) نیز نامزد اسکار بوده است. او پنج جایزه گلدن گلوب و سه جایزه امی هم در کارنامه دارد.

www.usmagazine.com