جزئیات قتل بازیکن سابق تیم ملی فوتبال

0
329

پدر بازیکن سابق تیمهای سایپا و نیروی زمینی می‌گوید از رسانه‌ها می‌خواهد که حادثه‌ی رخ داده برای فرزندش را رسانه‌ای کنند تا هرچه سریع‌تر قاتلان فرزندش شناسایی شوند.

رضا دربندی، پدر امید دربندی بازیکن سابق سایپا و نیروی زمینی درباره‌ی قتل پسرش گفت: یک هفته پیش پسرم ساعت 10 به فروشگاه رفت تا خواهرش را به منزل بیاورد. در بین راه سه نفر او را می‌دزدند و بعد از یک ساعت با ما تماس گرفتند و به ما گفتند که 100 میلیون به آنها بدهیم. آنها به من گفتند پسرم دست آنهاست و فردا به شما شماره حسابی می‌دهیم تا با پرداخت پول فرزندم آزاد شود.

وی گفت: فردا صبح به من زنگ زدند و گفتند 10 میلیون پول بریزم تا فرزندم آزاد شود. 10 میلیون را با هر سختی بود جور کردم و به حسابشان ریختم اما پسرم را آزاد نکردند. به من گفتند فردا 100 میلیون بده تا او را آزاد کنیم. به آنها گفتم پس بگذارید حداقل با پسرم صحبت کنم. به یکباره صدای پسرم را شنیدم که داد زد پول را ندهید.

دربندی در ادامه افزود: به آنها گفتم یک نشانی به من بدهید ولی آنها این کار را نکردند و به روزهای بعد کشیده شد. به هر حال چندین بار این تماس‌ها تکرار شد و من هر بار می‌گفتم نشانی بدهید که او زنده است ولی آنها می‌گفتند فردا صدایش را می‌شنوی یا مثلا پس‌فردا می‌گذاریم با او صحبت کنی.

به گزارش ایسنا؛ وی اضافه کرد: حتی یک بار به آنها گفتم اگر راست می‌گویید و پسرم زنده است از او بپرسید کت و شلوار عیدش چه رنگی بود. آنها به من گفتند اگر پول را به حسابشان نریزم سر و پای پسرم را می‌برند. به هر حال پلیس، در نهایت جسد فرزندم را در یک چاه سمت امین‌آباد پیدا کرد و آن‌طور که پلیس می‌گفت آنها همان روز اول فرزندم را کشته بودند.

رضا دربندی گفت: به هر حال پلیس به دنبال پرونده‌ی آنهاست و آن‌گونه که به من گفته‌اند آدم‌ربایان از هرات افغانستان با ما تماس می‌گرفتند.

دربندی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به سوابق فوتبالی فرزندش بیان کرد: در اردبیل که بودیم امید در تیم ملی نونهالان بازی می‌کرد. به خاطرش به تهران آمدیم و در نونهالان پاس و نوجوانان این تیم مشغول بازی شد. در سایپا هم در تیم‌های نوجوانان و جوانانش حضور داشت و الان در نیروی زمینی به خاطر سربازی‌اش بازی می‌کرد.

پدر امید دربندی، مراسم ختم فرزندش را هم اعلام کرد: روز جمعه مسجد امام صادق بین فلکه اول و دوم صادقیه ساعت 18 تا 19:30 مراسم ترحیم فرزندم برگزار می‌شود. از شما می‌خواهم که این ماجرا را رسانه‌ای کنید؛ چرا که از پسر من گذشت اما با عاملان این مسائل به شدت برخورد شود. از پلیس هم می‌خواهم تشکر کنم. آنها هم تلاش زیادی انجام دادند.