جزئیات تولید فصل پنجم سریال فرار از زندان

0
903

دومینیک پورسل که در نقش لینکلن باروز برادر مایکل اسکافیلد ایفای نقش می‌کند در مصاحبه‌ای عنوان کرد: “هر دو برادر در این فصل جدید حضور خواهند داشت.”

فصل چهارم و آخر فرار از زندان که سال 2009 پخش شده بود با مرگ و دفن شدن شخصیت اصلی داستان مایکل اسکافیلد به پایان رسید و تمامی این سال‌ها بازگشت دوباره‌ی این سریال محبوب به تلویزیون دور از انتظار به نظر می‌رسید.

اما اکنون مدتی است خبر تولید فصل پنجم فرار از زندان در ده قسمت به گوش می‌رسد و نکته جالب توجه حضور دوباره‌ی ونت‌ورث میلر در نقش مایکل اسکافیلد است.

فرار دوباره مایکل اسکافیلد از زندان
بازگشت یک سریال پرطرفدار به تلویزیون
ماجرای فصل پنجم سریال چند سال پس‌از وقایع فصل چهارم روی می‌دهد. دومینیک پورسل که در نقش لینکلن باروز برادر مایکل اسکافیلد ایفای نقش می‌کند در مصاحبه‌ای عنوان کرد: “هر دو برادر در این فصل جدید حضور خواهند داشت. داستانی که من برای زنده ماندن مایکل اسکافیلد شنیدم شگفت‌انگیز است. این داستان به خوبی زنده ماندن مایکل را به صورتی منطقی و باورپذیر روایت می‌کند.”

تاکنون حضور جمعی از بازیگران فصل‌های قبلی فرار از زندان در این فصل جدید قطعی شده است که در این میان می‌توان به ونت‌ورث میلر (در نقش مایکل اسکافیلد)، دامینیک پرسل (در نقش لینکن باروس)، رابرت نپر (در نقش تی-بگ)، راکموند دانبار (در نقش بنجامین مایلز “سی-نوت” فرنکلین)، آموری نولاسکو (در نقش فرناندو سوکره) و سارا وین کالیس (در نقش دکتر سارا تانکریدی) اشاره کرد. گفته شده پائول شورینگ سازنده‌ی سریال فرار از زندان نوشتن فیلم‌نامه‌ی قسمت نخست و چارچوب کلی فصل پنجم را بر عهده دارد.

به گزرش همشهری؛ هنوز تاریخ شروع نمایش فصل پنجم فرار از زندان مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این تاریخ اواخر سال 2016 یا اوایل سال 2017 میلادی باشد.

bgr.com