جت لی و دیپیکا در «تریپل اکس» به وین دیزل می‌پیوندد

0
1381

دو رزمی‌کار و یک ستاره هندی به «بازگشت زندر کیج» کمک می‌کنند.

 قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «تریپل اکس» به نظر می‌آید بهتر از آن چه انتظار می‌رفت از آب درمی‌آید. با وجود اینکه این پروژه هنوز در مرحله پیش‌تولید است، اما انتخاب بازیگرانش را با قدرت آغاز کرده است.

غیر از ساموئل ال. جکسون که قبلا اعلام شده بود در این فیلم حضور خواهد داشت و البته خود وین دیزل، «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» با یک سنگین‌وزن دیگر هم قرارداد امضا کرد.

اعلام شده که جت لی بازیگر و رزمی‌کار شناخته‌شده به مجموعه بازیگران این فیلم می‌پیوندد. این انتخابی ایده‌آل برای مجموعه فیلم‌های «تریپل اکس» به نظر می‌رسد چون تمرکز ورزشکاری شدیدی در دو فیلم قبلی وجود داشت.

سومین و آخرین بازیگر جدید فیلم هم دیپپکا پادوکونه ستاره فیلم هندی است. با وجود اینکه پادوکونه برای حضار آمریکایی یک تازه‌وارد به حساب می‌آید، او یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین ستاره‌های دنیای فیلم هندوستان است. او در «تریپل اکس» اولین تجربه هالیوودی‌اش را پشت سر می‌گذارد.

فیلم اصلی «تریپل اکس» در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و یک موفقیت باکس‌آفیسی بود. وین دیزل در این فیلم نقش زندر کیج را بازی کرد؛ یک ورزشکار و بدل‌کار افراطی که رفتار خوبی ندارد. یکی از ماموران سازمان ملی امنیت که نقشش را ساموئل ال. جکسون بازی می‌کرد او را استخدام کرد تا جاسوس شود.

به گزارش مهر به نقل از سینمابلِند، در نهایت قسمت دومی هم برای آن ساخته شد اما برنامه کاری وین دیزل باعث شد او نتواند در فیلم نقش‌آفرینی کند و در نتیجه فیلمی کاملا متفاوت از آب درآمد. در «تریپل اکس: دولت متحد» آیس کیوب نقش اول را بازی کرد و این فیلم در باکس‌آفیس شکست خورد و منتقدان هم به آن رحم نکردند. بنابراین قسمتی جدید در این مجموعه، تعجب‌آور به نظر می‌رسد اما با توجه به بازگشت دیزل و جکسون، هنوز امید هست.

comicbook.com