جان وبلاگ نویس زندانی در معرض خطر جدی است

0
154

بنابه گزارشات رسیده  وضعیت جسمی وبلاگ نویس زندانی محمد رضا پور شجری (سیامک مهر ) که در اعتصاب غذا بسر می برد ،در سلولهای انفرادی بسیار وخیم می باشد .

وضعیت و شرایط جسمی وبلاگ نویس زندانی محمد رضا پورشجری بسیار حاد است و طی ۲ روز گذشته به علت وخامت شدید وضعیت جسمی، وی را چندین بار به بهداری زندان منتقل  و مجددا به سلول انفرادی بازگردانده شده است.

زندانیانی که او را در بهداری زندان دیده اند شرایط وی را بسیار وخیم  تشریح می کنند . جان این زندانی سیاسی در معرض خطر جدی قرار دارد و به نظر می آید که بازجویان وزارت اطلاعات در حال زجرکش کردن این زندانی سیاسی هستند.چرا که نه تنها او را مورد مداوای جدی قرار نمی دهند بلکه تحت فشارهای روحی ، اذیت و آزار و برخوردهای غیر انسانی قرار می دهند.

 وبلاگ نویس زندانی محمد رضا پورشجری (سیامک مهر ) ۱۸ بهمن در اعتراض به بازداشت غیر قانونی ، برخوردهای غیر انسانی و پرونده سازی دروغین علیه وی، برای دفاع از حقوق خویش ناچار به اعتصاب غذا گردید. بازجویان ولی فقیه بجای رسیدگی به خواسته های به حق این زندانی او را به سلولهای انفرادی منتقل کردند و تحت فشارهای روحی ، اذیت و آزارهای غیر انسانی  قرار دادند. این زندانی از بیماریهای متعددی رنج می برد.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران؛ وبلاگ نویس زندانی پیش از این پس از طی ۴ سال زندان آزاد گردید و هنگامی که در مسافرت بود مورد یورش مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفت و دستگیر شد او به مدت یک ماه در سلولهای انفرادی تحت فشارها و اذیت و آزارهای غیر انسانی قرار داشت. سپس او را به زندان مرکزی کرج منتقل کردند.