جان ماگارو در “شکست‌ناپذیر” بازیگر آنجلینا جولی شد

0
392

فیلمبرداری فیلم “شکست ناپذیر” به کارگردانی آنجلینا جولی تا یک ماه دیگر در استرالیا آغاز خواهد شد و حالا جان ماگارو نیز به این پروژه پیوسته است.

 جان ماگارو بازیگر آمریکایی قرار است در فیلم “شکست‌ناپذیر” نقش‌آفرینی کند. آنجلینا جولي كارگردانی اين فيلم را به تهيه‌كنندگي ماتيو بائر بر عهده دارد.

“شکست ناپذیر” پس از فیلم سینمایی “سرزمین خون و عسل”، دومین تجربه آنجلینا جولی در مقام کارگردان است.

فیلم “شکست‌ناپذیر” اقتباسی است از کتابی به همین نام نوشته “لارا هیلانبرد” که داستان زندگی “لوییز زامپرینی” را روایت می کند. زامپريني جوانی اهل لس آنجلس بود كه در المپيك برلين سال 1936 در مقابل جس اونز قرار گرفت اما پس از ناكامی به نيروی هوايی پيوست و در جنگ جهاني دوم هواپيمای او در اقيانوس آرام سقوط كرد.

زامپرینی 47 روز بدون آب و غذا و پس از گذراندن خطراتی همچون حمله كوسه‌ها به جزيره‎ای ژاپنی رسید و در آنجا به دو سال زندان و تحمل شكنجه محکوم شد.

جان ماگارو بازیگر 30 ساله امریکایی قرار است در این فیلم نقش فرانک آ.تینکر خلبان جنگنده نیروی هوایی و خواننده اپرا را که در ارتش با زامپرینی دوست می شود، بازی کند. نقش زامپرینی نیز بر عهده جک اوکانل است.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین،از دیگر بازیگران این فیلم می توان به كارت هدلاند، فين ويتراك و الكس راسل نام برد. قرار است فیلم “شکست ناپذیر” در سال 2014 اکران شود.

فیلم “کاپیتان فیلیپس” آخرین فیلمی است که جان ماگارو در آن نقش آفرینی کرده و هم اکنون در حال اکران است. ماگارو در این فیلم با تام هنکس همبازی بود.