جان تراولتا حافظه‌اش را از دست می‌دهد

0
434

جان تراولتا و سلما هایک در فیلمی با عنوان «زندگی با سه سگ» بازی می‌کنند که در این فیلم تراولتا در نقش مردی بازی می‌کند که حافظه‌اش را از دست داده است.

کمپانی سلوشن انترتینمنت بر مبنای یک کتاب خاطرات پرفروش، فیلمی را با بازی جان تراولتا و سلما هایک در دست ساخت دارد.

این فیلم که با عنوان «زندگی با سه سگ» ساخته می شود بر مبنای خاطرات ابیگل توماس ساخته می‌شود و موضوع آن درباره زنی است که شوهرش در یک تصادف اتومبیل حافظه خود را از دست می دهد.

کمپانی سازنده این فیلم در جشنواره فیلم برلین آن را در بازار فیلم اروپا معرفی و اعلام کردند که نیک گوتی کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. خود وی فیلمنامه اقتباسی این فیلم را نیز نوشته است.

هایک در این فیلم در نقش ابیگل توماس ایفای نقش می کند، در حالی که تراولتا در نقش همسر وی ظاهر می شود که پس از یک تصادف رانندگی، در شرایط ایزوله و در شهری کوچکی نزدیک محل تصادف نگهداری می شود. به منظور نزدیک بودن به همسرش او از نیویورک به یک شهر کوچک نقل مکان می کند و اکنون سه سگ خانواده جدید او را تشکیل می دهند.

«زندگی با سه سگ» در سال 2006 منتشر شد و جوایز متعددی را دریافت کرد و جایگاه اول پرفروش های نیویورک تایمز را نیز از آن خود کرد.

جان تراولتا در سال 2013 با نمایش فیلم «فصل کشتن» ساخته مارک استیون جانسون بر پرده های سینماها راه یافت. تراولتا در این فیلم در کنار رابرت دنیرو نقش آفرینی کرد.

به گزارش مهر به نقل از هالیووود ریپورتر، تراولتا تاکنون دو بار نامزد دریافت اسکار شده و «تب شب یکشنبه» و «داستان های عامیانه» از مشهورترین فیلم‌های اوست.