جان تراولتا از دنیرو و گاندولفینی یاد کرد..

0
287

جان تراولتا بازیگر مشهور سینما، پس از دریافت گوی بلورین برای تجلیل از یک عمر دستاوردهای سینمایی اش از جشنواره کارلووی واری، از خاطراتش سخن گفت.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تراولتا با یادآوری گاندولفینی که به تازگی به صورت ناگهانی درگذشت، گفت با بازی در نقش تونی مونرو در فیلم “تب شب شنبه” با رابرت دنیرو به شهرت رسید و اکنون پس از 37 سال بار دیگر در فیلم “فصل کشتن” در کنار او در برابر دوربین قرار گرفته است.

این بازیگر مشهور در کنفرانس مطبوعاتی این جشنواره که از روز جمعه کارش را شروع کرد، از نقش رابرت دنیرو و بازیگری سبک “متد” او هم قدردانی کرد و گفت او با یادگرفتن نواختن ساکسیفون در سال 1977 در درام موزیکال “نیویورک، نیویورک” نهایت استادی خودش را نشان داد.

23370-default-2013-06-28_205605__Z4C4800

تروالتا گفت: دنیرو در آمریکا سبک جدیدی از بازیگری را ارایه کرد که درونمایه اصلی اش این بود که برای بازی در یک نقش باید به خود آن نقش بدل شوی و این کار را با تحقیق و آموزش واقعی آن نقش انجام دهی. او گفت خودش هم برای بازی در فیلم”تب شب شنبه” 9 ماه تمام تمرین کرد تا بتواند سبک ارایه موسیقی و حرکات این فیلم را دربیاورد.

تراولتا که در این جشنواره همچنین جدیدترین فیلمش “فصل کشتن” به کارگردانی مارک استیون جانسون را نیز معرفی کرد، در این مراسم یاد جیمز گاندولفینی را هم گرامی داشت و گفت در پنج فیلم با او همبازی بوده و اولین بار وقتی خیلی جوان بودند و پدرش لاستیک‌های اتومبیلش را به پدر گاندولفینی فروخت، با او آشنا شد.

هلن میرن، جود لاو، هاروی کیتل و جان مالکوویچ از جمله چهره هایی هستند که با اهدای جایزه گوی بلورین این جشنواره از دستاوردهای سینمایی آنها قدردانی شده است.

این جشنواره با نمایش فیلم “حال نیلی” (Mood Indigo) و با حضور کارگردان فرانسوی اش میشل گوندری شروع به کار کرد.

چهل و هشتمین جشنواره فیلم کارلووی واری تا 7 ژوییه در جمهوری چک در پراگ ادامه خواهد داشت.