جانی دپ مرد اول سینمای آمریکا شد

0
258

جوایز منتخب مردم آمریکا برندگان خود را در زمینه های مختلف سینمایی آمریکا اعلام کرد.

 در کنار ساندرا بولاک، جانی دپ نیز جایزه بهترین بازیگر مرد سینمای آمریکا را به خود اختصاص داد.

این جوایز سالانه که به دوستداران سینما اجازه می دهد تا در 58 بخش مختلف چهره های مورد نظرشان را انتخاب کنند، شامل سینما، تلویزیون و موسیقی می شود.

الن دیجنرس مجری امسال جایزه اسکار نیز با دریافت چهاردهمین جایزه منتخب مردم خود، به عنوان محبوب ترین مجری تلویزیونی انتخاب شد.

کریس کولفر بازیگر مجموعه تلویزیونی “گلی” به عنوان محبوب ترین بازیگر کمدی تلویزیونی انتخاب شد .

لقب بهترین فیلم سینمایی اکشن سال به انتخاب مردم به “مرد آهنی 3” رسید که موفق شد “سریع و خشن 6” و “من نفرت انگیز 2” را پشت سر بگذارد.

جانی دپ در حالی مرد اول سینمای آمریکا شد که هیو جکمن، چنینگ تتوم، لئونادرو دی کاپریو و رابرت داونی جونیور نیز در فهرست بهترین ها قرار داشتند.

رابرت داونی جونیور نیز در بخش بهترین بازیگر اکشن مرد برد پیت، چنینگ تتوم، هیو جکمن و وین دیزل را پشت سر گذاشت.

گوینت پالترو، جنیفر آنیستون، ملیسا مک کارتی و اسکارلت جوهانسون نیز عنوان محبوب‌ترین بازیگر زن را به ساندرا بولاک واگذار کردند.

ساندرا بولاک عنوان بهترین بازیگر کمدی زن را نیز در برابر اما واتسون، جنیفر آنیستون، ملیسا مک کارتی و اسکارلت جوهانسون از آن خودش کرد.

در همین حال آدام سندلر نیز عنوان بهترین بازیگر مرد کمدی را دریافت کرد و از بردلی کوپر، کریس راک، جیمز فرانکو و زاک گالیفیانکیس پیشی گرفت.

عنوان بهترین فیلم درام سال نیز به “جاذبه” رسید و “گتسبی بزرگ”، “کاپیتان فیلیپس”، “پیشخدمت” و “زندانیان” را پشت سر گذاشت.

لقب بهترین فیلم خانوادگی نیز به “من نفرت انگیز 2” رسید.

به گزارش مهر به نقل از د رپ،لئوناردو دی کاپریو بهترین بازیگر نقش درام شد و ساندراک بولاک به عنوان بهترین بازیگر فیلم درام هم انتخاب شد تا موفقیتش را تکمیل کند.

امسال جاستین تیمبرلیک نیز به عنوان خواننده محبوب سال انتخاب شد.

http://www.etonline.com/movies/134883_Five_Fun_Facts_About_Birthday_Boy_Johnny_Depp/