جانی دپ مجبور به کناره‌گیری از «هیولاهای شگفت‌انگیز» شد

0
134

جانی دپ دیگر در نقش جادوگر تاریکی در «هیولاهای شگفت‌انگیز» بازی نمی‌کند.

جانی دپ بازیگر سرشناس سینما روز جمعه اعلام کرد دیگر بخشی از مجموعه فیلم‌های «هیولاهای شگفت‌انگیز» نخواهد بود.

وی گفت: می‌خواهم بدانید از سوی برادران وارنر از من خواسته شد تا از نقشم گرینوالد در «هیولاهای شگفت‌انگیز» استعفا بدهم و من هم به خواست آن‌ها احترام گذاشتم و با آن درخواست موافقت کردم.

دپ در اینستاگرام خود این مطلب را به هوادارانش خبر داد. این استعفا از مجموعه اسپین‌آف‌های «هری پاتر» چند روز پس از آن رخ داد که او در دعوی حقوقی علیه روزنامه «سان» در دادگاه شکست خورد. این نشریه با انتشار مطلبی در سال ۲۰۱۸ ادعا کرده بود که وی همسرش را کتک می‌زد.

برادران وارنر جدا شدن دپ از این مجموعه را تأیید و اعلام کرد در قسمت سوم بازیگر دیگری در این نقش ظاهر می‌شود. این استودیو همچنین زمان اکران فیلم بعدی را عقب انداخت و در حالی که قرار بود قسمت سوم نوامبر ۲۰۲۱ راهی سینماها شود اعلام کرد تابستان ۲۰۲۲ شاهد اکران آن فیلم در سینماها خواهند بود.

در بیانیه کمپانی آمده است: جانی دپ از ادامه‌های «جانوران شگفت‌انگیز» جدا خواهد شد. ما از جانی برای همکاری در این فیلم‌ها تا امروز قدردانی می‌کنیم. «جانوران شگفت‌انگیز ۳» اکنون در دست تولید است و نقش «گلرت گریندل‌والد» با بازیگر دیگری ارائه می‌شود.

دپ در پیامش ضمن تشکر از هوادارانش گفته است: می‌خواهم بگویم حکم سوررآل دادگاه بریتانیا تغییری در نبرد من برای گفتن حقیقت ایجاد نمی‌کند و تأیید می‌کنم که به این حکم اعتراض خواهم کرد. تصمیم من قطعی است و قصد دارم ثابت کنم که اتهامات مطرح شده علیه من صحت نداشته‌اند. زندگی و بازیگری من با این لحظه در تاریخ تعریف نخواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «جانواران شگفت‌انگیز» پیش‌درآمدی بر ماجراهای هری پاتر است و قرار است در ۵ فیلم تصویر شود. دپ اواخر سال ۲۰۱۶ به این مجموعه پیوست و در فیلم ۲۰۱۸ نیز نقشش را تکرار کرد. همان زمان هم بازیگری فیلم مناقشه‌برانگیز شد و هواداران امبر هرد همسر سابق وی اعتقاد داشتند به دلیل خشونت خانگی، باید مانع بازی وی در این فیلم شد. در آن مقطع رولینگ نویسنده داستان و فیلمنامه و کمپانی وارنر برادرز از دپ دفاع کرده بودند.