جانی دپ در نقش یک تبهکار بدنام

0
214

 وقتی وایتی بالجر (با بازی جانی دپ) از فاصله نزدیک به دشمنانش شلیک یا با طناب آنها را خفه نمی‌کند، توصیه‌هایی برای پسر شش ساله‌اش دارد.

در اولین آنونس رسمی Black Mass، بدنام‌ترین گانگستر تاریخ آمریکا را می‌بینیم که سر میز شام به پسرش می‌گوید: مسئله این نیست که چی کار می‌کنی، مسئله اینه که کِی و کجا این کار رو می‌کنی یا با کی یا همراه کی این کار رو می‌کنی… اگه کسی چیزی ندید، انگار هیچ اتفاقی نیفتاده.

فیلم زندگی‌نامه‌ای Black Mass درباره جیمز “وایتی” بالجر گانگستر اهل بوستن است که بعدها جاسوس اف‌بی‌آی شد و از این جایگاه برای از میان بردن رقبای تبهکار خود استفاده کرد و این اتفاقات در دهه 1970، 1980 و اوایل دهه 1990 روی داد.

Black Mass را اسکات کوپر کارگردانی کرده است. داکوتا جانسن، بندیکت کامبربچ، کوین بیکن، جوئل اجرتن و پیتر سارسگارد نیز در این فیلم بازی می‌کنند که 18 سپتامبر (27 شهریور) اکران می‌شود.

فیلمنامه را مارک مالوک و جز باترورث از روی کتاب “داستان واقعی یک اتحاد شوم بین اف‌بی‌آی و اراذل و اوباش ایرلندی” نوشته دیک لیر و جرارد اونیل نوشته است. این کتاب سال 2001 منتشر شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ جانی دپ در چند سال اخیر فیلم‌های ناموفق “مردکای”، “تعالی” و “رنجر تنها” را روی پرده سینماها داشته است. او این روزها در پنجمین فیلم مجموعه سینمایی “دزدان دریایی کارائیب” بازی می‌کند. دپ برای فیلم‌های “دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه”، “در جستجوی نورلند” و “سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت” نامزد جایزه اسکار بوده است.

www.fatmovieguy.com