جانی دپ به فیلم «مورتدکای» می‌پیوندد..

0
584

جانی دپ برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «مورتدکای» با مسئولان استودیو فیلمسازی «لاینزگیت» در حال انجام مذاکرات نهایی است.

به گزارش سینما پرس، جانی دپ؛ بازیگر مجموعه آثار «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of Caribbean) و فیلم‌های سینمایی «ادوارد دست قیچی» (Edward Scissorhands) و «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) برای بازی در فیلم سینمایی «مورتدکای» (Mortdecai) با مسئولان استودیو فیلمسازی «لاینزگیت» در حال انجام مذاکرات نهایی است.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «مورتدکای» براساس مجموعه داستان‌های «اسرار بزرگ سبیل مورتدکای» (The Great Mortdecai Moustache Mystery) که در دهه 70 میلادی توسط کریل بنفیگلیولی نوشته شده است، ساخته می‌شود. دیوید کوپ کارگردان «مورتدکای» است و اریک آرانسون نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را می‌نویسد.

johnny-depp-12

دپ از طریق شرکت فیلمسازی «اینفینیتیوم نیهیل» به همراه کریستی دمبروسکی و آندو لازار تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «مورتدکای» هستند. پیش از این قرار بود «برادران وارنر» این پروژه را تهیه و تولید کنند، اما آن‌ها چندی پیش از ساخت این اثر کناره‌گیری کردند.

جانی دپ در این فیلم سینمایی در نقش چارلز مورتدکای بازی می‌کند. او یک دلال هنری مودب و رند است که باید برای پیدا کردن یک نقاشی گمشده جهان را بپیماید و در این راه با روسی‌ها، سازمان جاسوسی بریتانیا، همسرش و تروریست‌های بین‌المللی مبارزه کند. همچنین نقاشی گمشده حاوی رمز یک حساب بانکی است که پر از طلاهای نازی‌ها است.