تیم ملی ایران با گلباران ویتنام فینالیست شد

0
164

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی پرگل برابر ویتنام در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به فینال این مسابقات راه یافت تا برای کسب عنوان نخست به مصاف تیم ملی ازبکستان برود.

 دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شامگاه روز جمعه در ورزشگاه یونیورسیاد شهر تاشکند ازبکستان بین تیم های ایران و ویتنام برگزار شد که در پایان شاگردان محمد ناظم الشریعه با پیروزی پرگل ۱۳ بر یک به دیدار نهایی صعود کردند.

برای تیم ملی فوتسال ایران در این بازی فرهاد توکلی(۴ گل)، مهدی جاوید(۳ گل)، محمد کشاورز(۲ گل)، حسین طیبی(۲ گل)، حمید احمدی، و علیرضا وفایی گل زدند.

ملی پوشان فوتسال ایران در شرایطی گام به مرحله نیمه نهایی گذاشته بودند که در مرحله مقدماتی برابر تیم های اردن، چین و عراق به برتری قاطع دست یافته بودند و در یک چهارم نهایی هم قرقیزستان را شکست دادند. ویتنام هم با پیروزی برابر ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود.

به گزارش ورزش سه؛ با این حال تیم ملی فوتسال ایران در دیداری یکطرفه و با اقتدار ویتنام را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد. پیش از این تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی برابر تایلند به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود. دیدار فینال این دوره از مسابقات ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز یکشنبه برگزار خواهد شد. دیدار رده بندی هم بین تیم های تایلند و ویتنام برگزار می شود.