تیم فوتبال نوجوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد

0
229

تیم فوتبال نوجوانان ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا برابر عراق شکست خورد و نایب قهرمان قاره کهن شد.

دیدار فینال رقابت های فوتبال نوجوانان آسیا عصر امروز یکشنبه بین تیم های ایران و عراق در هند برگزار شد که دو تیم در نود دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در این ضربات تیم عراق ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و قهرمان آسیا شد.

در این دیدار بازیکنان تیم ایران تلاش زیادی کردند تا بتوانند در نیمه اول به گل برسند اما حریف عراقی نمایش بهتری داشت و در چندین موقعیت تا آستانه باز کردن دروازه ایران پیش رفت.

عراقی ها در نیمه دوم هم نمایش بهتری نسبت به تیم ایران داشتند و دوبار توپ را به تیر دروازه زدند و در چندموقعیت هم تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند. این درحالی بود که بازیکنان تیم ایران نمایش هجومی و زیبایی نداشتند و بیشتر به دفاع می پرداختند.

به گزارش ایسنا؛ در دقایق پایانی ملی پوشان زیر ۱۶ سال ایران این فرصت را داشتند که به گل برتری برسند اما به نظر می رسید که بدنهای بازیکنان به واسطه برگزاری بازیهای قبلی تحلیل رفته بود و انرژی لازم برای رسیدن به دروازه حریف را نداشتند تا در نهایت این بازی در طول ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد و دو تیم مستقیم سراغ ضربات پنالتی بروند.