تیم برتون در فکر ساخت “بیتل جوس2”

0
726

تیم برتون کارگردان مشهور آمریکایی که قسمت اول فیلم سینمایی “بیتل جوس” را در سال 1988 کارگردانی کرده بود در فکر ساخت قسمت دوم این اثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین رنت، در حالیکه فیلمنامه قسمت دوم “بیتل جوس” در حال آماده شدن است، شایعاتی به گوش می رسد که تیم برتون مشتاق است کارگردانی آن را بر عهده بگیرد.

فیلم کمدی ترسناک و ماورایی “بیتل جوس” درباره زوج جوانی است که بعد از مرگ مجبور می‌شوند در همین دنیا بمانند. خانواده‌ای مالک خانه‌شان می‌شود اما دختر نوجوان خانواده، روح آنها را می‌بیند.

بازیگران این فیلم الک بالدوین، جینا دیویس، وینونا رایدر و مایکل کیتون در نقش “بیتل جوس” هستند. فیلم با بودجه 13 میلیون دلاری، 80 میلیون دلار فروش داشت و دهمین فیلم پرفروش سال 1988 شد. این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین گریم شد. بعد از موفقیت این فیلم، انیمیشنی به همین نام از روی آن ساخته شد که تیم برتون مدیر اجرایی تولید آن بود و از شبکه ای‌بی‌سی و بعداً از شبکه فاکس پخش شد.

حدود بیست سال پس از قسمت اول، تیم برتون پس از خلق آثاری همچون “ادوارد دست قیچی” و “ماهی بزرگ” در فکر ساختن قسمت دوم فیلم عجیب و غریب “بیتل جوس” است.

beetle-juice-original

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، گفت: برای ساخت و کارگردانی “بیتل جوس 2” هنوز هیچ برنامه ریزی نشده اما تیم برتون برای ساخت آن بسیار مشتاق است.

فیلمنامه “بیتل جوس 2” توسط دیوید کاتزنبرگ و ست گراهام-اسمیت در حال نگارش است.