تک‌تیرانداز آمریکایی یتیم شد

0
196

بازیگر «دفترچه امیدبخش»، «کلاهبرداری آمریکایی» و «تک‌تیرانداز آمریکایی» قرار است تهیه‌کننده و بازیگر نقش شخصیتی ابرقهرمان در فیلم دلهره‌آوری بر اساس کتابی مصور که هنوز منتشر نشده است، باشد.

 بردلی کوپر در اقتباسی از رمان «یتیم مجهول» (Orphan X) نقش اصلی را ایفا خواهد کرد و تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود که تولید آن را استودیو برادران وارنر بر عهده دارد. «یتیم مجهول» کتاب مصوری است که گرِگ هورویتز آن را نوشته و قرار است انتشارات مک‌میلان، یک سال بعد و در ماه فوریه 2016 آن را منتشر کند.

به گزارش آنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم را تاد فیلیپس، کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های «خماری» کارگردانی می‌کند که در آن مجموعه با بردلی کوپر که یکی از نقش‌های اصلی را داشت، همکاری کرده است.

تبدیل رمان «یتیم مجهول» به فیلم‌نامه را گرِگ هورویتز، نویسنده رمان بر عهده دارد و شخصیت محوری آن، مردی به نام اوان اسموک ملقب به «مردی از هیچ‌جا» است که به شیوه‌های خشونت‌آمیز به کمک دیگران می‌شتابد و وارد دنیایی زیرزمینی می‌شود و با دار و دسته‌ای تحت نظر یک کارآگاه اداره پلیس لس‌آنجلس که در کار قاچاق انسان و بردگی است، در می‌افتد.

بردلی چارلز کوپر متولد 1975 در فیلادلفیا، ‌در حال حاضریکی از پرطرفدارترین بازیگران هالیوود است. وی پس از نامزدی جایزه اسکار برای فیلم‌های «دفترچه امیدبخش» و «کلاهبرداری آمریکایی» دیوید اُ. راسل علاوه بر تماشاگران و تهیه کنندگان، در میان منتقدان آمریکایی نیز طرفداران بسیار پیدا کرده است و برای بازی در «تک‌تیرانداز آمریکایی» نامزد جایزه اسکار شده است که برندگان آن دو هفته دیگر مشخص خواهند شد.

مجموعه «خماری» با بازی بردلی کوپر در مجموع بیش از 1.4 میلیون دلار از گیشه درآمد داشته است. کوپر در ماه‌های اخیر فیلم پرفروش «نگهبانان کهکشان»، درام «سرینا» ساخته سوزان بِیر و درام جنگی «تک‌تیرانداز آمریکایی» به کارگردانی کلینت ایستوود را روی پرده داشته که فیلم اخیر چندین رکورد فروش را از لحاظ فروش در فصل زمستان و استقبال از فیلم‌های جنگی شکسته است. وی اخیراً بازی در «پروژه بدون عنوان جان ولز» را به پایان برده است و بازی در فیلم‌های «جوی» و «ماه عسل با هری» را در برنامه کاری بازیگری خود دارد.