توهین زشت سایت حامیان سعید جلیلی به رضایی و عشایر ایرانی..!؟

1
276

سایت رجانیوز (یکی از ارگانهای اصلی جبهه پایداری و حامیان جلیلی)، مطلبی با عنوان موهن «من محسن رضایی چند من است» را منتشر کرد که در آن با لحن تمسخرآمیز از محسن رضایی خواسته است دستهایش را جلوی دوربین تلویزیون تکان ندهد چون دستهای محسن رضایی «بزرگ و عشایری» هستند.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان به نقل از ایبنا نیوز، حامیان این کاندیدا، در مطلب موهن خود دستهای محسن رضایی را عشایری و بزرگ نامیده و نمایش دستهای وی را «نافرم» دانسته و از وی خواسته اند دستاهایش را مخفی کند و به نحوی از نمایش دستهای خود در برنامه های تلویزیونی جلوگیری کند.

لازم به ذکر است محسن رضایی در فیلم انتخاباتی خود در سال ۱۳۸۸ گفته بود که از عشایر لر است و با به تصویر کشیدن سیاه چادرهای عشایری، تأکید کرده بود که پدرش کارگر بوده و خود نیز سالها در محیطهای عشایری، کارگری صنعت نفت و کارخانه های صنعتی تهران، کارگری کرده است.

محسن رضایی روز گذشته سخنانش در مورد تبعیض قومیتی در صدا و سیما سانسور شد. اکنون رسانه ای که خود را حامی دبیر شورای امنیت ملی کشور می داند، با جسارتی غیر قابل گذشت یک قوم از این کشور را زیر سئوال می برد. کاری که افکار عمومی و مردم قومیت ها را نسبت به کاندیداهای مورد نظر آنان حساس کرده است؟

258411_794

مقاله قبلیوحید هاشمیان؛ بخواهم به ایران بیایم سرمربی می‌شوم نه دستیار
مقاله بعدیطراحی ساعتی با الهام از ساعت 2100 ساله..
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...

1 نظر

  1. چقدر بد و حقیرانه می خواد جلو بره ، به چه قیمتی ? خودش کجائیه ? این می خواد رئیس جمهور شه ? هیچ می دونه داره روی چی پا میذاره تا به اون بالا برسه ? از قدیم گفتن مــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد پشت زبونش پنهونه و این آقا مردونگیشو نشون داد . حرفش خلاف ادب و اخلاق بود . فقظ می تونم بگم متأسفم و متأسفم

نظرات بسته است