توقف فیلم جدید بن افلک و مت دیمون

0
305

در نتیجه اعتصاب نویسندگان آمریکا تولید فیلم‌های بیشتری هر روز به تعویق می‌افتد. فیلم «توقف ناپذیر» از کمپانی «آرتیستز اکوییتی» نیز از جمله این فیلم‌هاست.

از نظر منطقی تولید این فیلم‌ها وقتی از سر گرفته می‌شود که اعتصاب به پایان برسد و خبرها حاکی از آن است که خود تجمع اعتصاب کنندگان مانع از فیلمبرداری در لس‌آنجلس می‌شود.

با ورود به ماه دوم اعتصاب کریس کسنر از انجمن نویسندگان بر ضرورت همبستگی تاکید کرد و گفت حتی اگر کارگردان‌ها و بازیگران با تهیه‌کننندگان تلویزیون به توافق برسند، نویسندگان تا آخر کار می‌ایستند.

فیلمبرداری «توقف ناپذیر» از ۲ هفته پیش در لس‌آنجلس شروع شده و مذاکره برای فروش آن به آمازون در جریان بود.

در «توقف ناپذیر» که بن افلک و مت دیمون در کمپانی مشترکشان تهیه‌کننده‌اش هستند، جنیفر لوپز نقش‌آفرینی می‌کند. فیلم داستان واقعی آنتونی رابلس، ورزشکار آمریکایی را تصویر می‌کند که با یک پا به دنیا آمده و قهرمان ملی مسابقات کشتی دانشگاه آریزونا شد.

وی در دوران تحصیل در دبیرستان مسابقات کشتی را بدون شکست و در مجموع با امتیاز ۹۶-۰ به پایان برد. جرل جروم بازیگر برنده جایزه امی در نقش رابلس بازی کرده است.

ویلیام گلدبرگ که تدوین‌گر چند فیلم بن افلک بوده برای نخستین بار به عنوان کارگردان روی صندلی کارگردانی نشسته است.

رسانه های هنری نقل از ددلاین نوشتند؛ این فیلم نخستین همکاری سینمایی زوج لوپز – افلک و دومین فیلمی است که در کمپانی مشترک افلک-دیمون تولید و با اقتباس از کتاب خاطرات آنتونی رابلس به نام «توقف‌ناپذیر: از ضعف تا شکست ناپذیری» ساخته می‌شود.

جنیفر لوپز به تازگی در کمدی رمانتیک و اکشن استودیوی آمازون با نام «عروسی شاتگان» هم ایفای نقش کرده و فیلم دیگرش «مادر» از اوایل ماه می، در نتفلیکس به نمایش درآمد. او در این فیلم نقش قاتلی را بازی می‌کند که برای حفاظت از دخترش از مخفیگاه بیرون می‌آید.

۲ هفته پیش هم تولید اولین فیلم به کارگردانی عزیز انصاری که کیانو ریوز و ست روگن بازیگران آن بودند برای گسترده بودن تظاهرات در لوکیشن‌های مختلف لس‌آنجلس متوقف شد.

پیش از آن هم اعلام شد فیلمبرداری «تاندر بولتز» مارول هم که قرار بود از ۳ هفته دیگر شروع شود به دنبال همین مسایل متوقف شده است.