تورج نصر ممنوع‌الملاقات است..!

0
404

یک ماه استراحت مطلق برای دوبلور برادر هانیکو..!

در حالی که تورج نصر به دلیل بیماری قلبی در منزل بستری است، طبق تجویز پزشک وی ممنوع‌الملاقات نیز هست.

به گزارش  مهر، شنبه 8 تیرماه بود که در مراسم تجلیل از چند دوبلور پیشکسوت، حمیدرضا آشتیانی‌پور رییس انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم اعلام کرد حال ناصر خویشتن‌دار و تورج نصر از گویندگان و دوبلورهای قدیمی مساعد نیست.

 همسر وی در این‌باره گفت: 10 روز پیش که پزشک همسرم را دید، برایش یک ماه استراحت مطلق تجویز کرد. مشکل او ناشی از بیماری قلبی است و از این رو پزشک وی را ممنوع الملاقات نیز کرده است.

وی افزود: بنابراین حتی او قادر به برقراری تماس تلفنی با دوستان و همکارانش نیز نیست و من صرفا اسامی دوستانی را که جویای احوالش می‌شوند، به او اعلام می‌کنم.

78557_932

تورج نصر دوبلور پیشکسوت متولد 1325 است. صداپیشگی شخصیت‌هایی چون شیپورچی در کارتون “پسر شجاع”‌، سامی دیویس در “سه گروهبان”، شوتن در “ای کیو سان”، کاپیتان در “جیمبو”، “عموی بلفی در “بلفی و لیلی بید”، تاتسو نوری در “سال‌های دور از خانه”، برادر هانیکو در “داستان زندگی” و… توسط وی برای مخاطبان خاطره‌انگیز است.

وی همچنین در گروه دوبلاژ کارتون‌ها و فیلم‌های به یاد ماندنی چون “کارخانه شکلات سازی”، “لورل و هاردی”، “ارباب حلقه‌ها”، “دانلد داک”، “وودی وود پکر”، “شیر شاه”، “باگزبانی”، “سه نخاله”، “سگ و گربه”، “یوگی و دوستان”، “لاکی لوک”، “استوارت”، “دالتونها”، “تنسی تاکسیدوو” و… حضور داشته است.