تهدید مهدی خزعلی و خانواده اش به ضرب و شتم در بیمارستان

0
152

حضور پرتعداد سربازان در محل بستری مهدی خزعلی و برخوردهای تهدیدآمیز آنها، به ایجاد تشنج و وخامت حال این زندانی سیاسی انجامید.

به گزارش خبرنامه به نقل از سایت کلمه، بخش یاس بیمارستان امام خمینی تهران که مهدی خزعلی در پی اعتصاب غذا از زندان به انجا منتقل شده است، دیروز شاهد هجوم گروهی از زندانبانان بود.

این ماموران که با لباس نظامی در بیمارستان حاضر شده بودند، آشکارا خزعلی و خانواده اش را تهدید به ضرب و شتم می کردند. این موضوع باعث اعتراض این زندانی سیاسی و پایین آمدن او از تخت خود شد که با افت فشار و وخامت حال وی همراه بود.

این در حالی است که پزشکان توصیه کرده اند با توجه به شرایط خاص مهدی خزعلی، دست کم فضای آرامی برای کنترل وضعیت وی ایجاد شود. اما زندانبانان علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در بخش، از همراهی خانواده با وی نیز جلوگیری می کنند. آنها تنها به همسر مهدی خزعلی اجازه می دهند در کنار وی بماند و دیگر اعضای خانواده تنها به میزان کوتاه اجازه دیدار با پدرشان را دارند.

به گفته منابع بیمارستانی، مهدی خزعلی همچنان از مشکلات گوارشی رنج می برد و پس از این حضور نابهنگام و تشنج زای زندانبانان، برای ساعاتی از وصل کردن سرم نیز خودداری می کرد.

سختگیری های بیشتر به این زندانی سیاسی، یک روز پس از آن صورت می گیرد که وی در نامه ای به رئیس قوه قضاییه، برخورد زندانبانان را از عوامل اصلی مرگ زندانیان دارای شرایط خاص دانسته و از قضاوت وابسته به دستگاه های امنیتی نیز انتقاد کرده بود.

ساعتی پیش نیز، محمدصالح خزعلی در صفحه فیس بوک خود با ابراز نگرانی از وضعیت این زندانی سیاسی خبر داده که ۸ مرد تنومند به پدرش حمله کردند و مهدی خزعلی نقش بر زمین شده است.