«تمام قد کنار این مرد بزرگ ایستاده‌ایم»

0
169

پس از توهین امیرحسین حاجی نصیری به علی دایی در شبکه افق صدا و سیما موجی از واکنش‌ها در حمایت از کاپیتان سابق تیم ملی ایران ایجاد شد. 
این فرد در این برنامه گفت که از نظرش کسی که افتخاراتش در زمینه ورزشی حاصل قد بلند است و هرکس سانتری می‌کرد به سر او می‌خورد و وارد دروازه می‌شد قهرمان ملی نیست.

وی اضافه کرده بود که «کاش قوه قضاییه این‌ها را ممنوع‌الخروج نکند تا آن‌ها بتوانند از کشور خارج شوند و فضای کشور با نبود این افراد کمی تطهیر شود.»
کریم انصاری فرد کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این موضوع در اینستاگرام نوشت: «اسطوره، شرف، سرت سلامت شهریار.»
وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فعلی تیم فولاد خوزستان که اخیرا بازداشت شده بود در اینستاگرام گفت: «مرد نیک روزگار. یاوه‌گویان بدانند تمام قد کنار این مرد بزرگ ایستاده‌ایم.»

حمید درخشان، مربی فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی نیز خطاب به علی دایی گفت که «خدا شما را برای این مملکت حفظ کند.»
احسان روزبهانی، بوکسور تیم ملی بوکس ایران در اینستاگرام نوشت: «اسمتو یدک نمیکشه، تو هر کشوری رفتم، ایران رو به اسم تو می‌شناختن.»
یورونیوز نوشت؛ حامد بهداد، بازیگر سینما نیز در یک استوری اینستاگرامی نوشت: ««علی دایی محبوب و قهرمان ماست، ایرانی است و ایرانی دوستش دارد. ناشناس برنامه افق دهانش را با آفتوبه آب کشیده، از جانب ما مردم حرف مفت نزند و خود را به ما مردم ایران نسبت ندهد.»

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز گفت: «متاسفانه در صداوسیما برنامه‌های پخش می‌شود که توهین به اسطوره‌های ماست. در این برنامه اخیر هم به علی دایی که جان خود را برای کشور و تیم می‌داد اینجور توهین می‌شود.»

ابی خواننده سرشناس نیز نوشت: «این‌گونه توهین کردن به اسطوره و اعتبار ورزشی و مردمی یک ملت، نشان از حقارت و ناچاری شما درماندگان دارد و بس.»
فرزانه توسلی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان ایران نوشت: «علی دایی از امیدهای ایران ماست که در کنار مردم ایستاده است به احترامش تمام قد کنارش می ایستم.»