تلاش هالی بری برای نجات فرزند ربوده شده‌اش

0
585

هالی بری در فیلم دلهره‌آور «آدم ربایی» نقش مادری را ایفا می‌کند که از هیچ اقدامی برای نجات کودک ربوده شده‌اش فروگذار نمی‌کند.

فیلم‌برداری «آدم‌ربایی» (Kidnap) به کارگردانی لوییس پریِتو، کارگردان اسپانیایی از روز گذشته در نیواورلئان  آغاز شد. به‌گزارش comingsoon.net در این فیلم، هالی بری، بازیگر برنده جایزه اسکار نقش مادری را دارد که برای نجات دادن فرزندش وارد میدان می‌شود. فیلم‌نامه«آدم‌ربایی» را نِیت گوالتنی نوشته است.

در فیلم «آدم‌ربایی» سِیج کوریا، بازیگر خردسال نقش فرزند هالی بری را بازی می‌کند. لیو تمپل (بازیگر «توقف ناپذیر» و «یاغی») و کریس مک‌گین («نیویورک از جزء به کل» و سریال «خانواده سوپرانو») از دیگر بازیگران این فیلم هستند. شرکت‌های تولیدی دی بوناونچورا پیکچرز و گلد استار فیلمز از جمله تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران این فیلم هستند که قرار است سال آینده در ماه آبان به اکران برسد.

به گزارش آنا؛ لوییس پریِتو کارگردان این فیلم، متولد 1970 در مادرید اسپانیا، با اولین فیلم خود که فیلم کوتاهی با عنوان Bamboleho بود جوایز فیلم کوتاه چندین جشنواره از جمله ونیز، تورنتو، ترایبکا و کارتاجنا را در سال 2002 نصیب خود کرد و پس از آن فیلم‌هایی مانند کمدی «کاندون اکسپرس» (2005) و اکشن جنایی «پوشِر»  (2012) را ساخت.

هالی بری، متولد 1966 در کلیولند اوهایو از سال 1989 با بازی در سریال‌های تلویزیونی کار خود را شروع کرده و پس از چند سریال، در فیلم‌هایی مانند «تب جنگل»، «بومرنگ»، «خانواده فلینستن»، مجموعه «مردان مجهول»، «روز دیگر بمیر» و «اره ماهی» بازی کرد و در سال 2001 برای بازی در نقش اصلی «ضیافت شام هیولاها» برنده جایزه اسکار شد.