تصاویر ناراحتی رونالدو از اهدای جایزه بهترین بازیکن اروپا به مسی

0
680

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شد و جایزه اش را از میشل پلاتینی دریافت کرد؛ منابع خارجی از ناراحتی رونالدو رقیب پرتغالی او در لحظه اعلام اسم لیونل مسی خبردادند.

 لیونل مسی جایزه بهترین بازیکن یوفا را برای دومین بار گرفت و لوییس سوارس و کریستیانو رونالدو را پشت سر گذاشت. این بازیکن آرژانتینی در نیمه دوم فصل پیش بسیار خوش درخشید و تیمش بارسلونا را برای گرفتن جام لیگ قهرمانان، کوپا دل ری و لالیگا همراهی کرد. مسی که به تازگی جام لیگ قهرمانان را روی سر برد، به فاصله کمی این جایزه را نیز دریافت کرده است.

در همین حال منابع خارجی گزارش دادند کریس رونالدو که به همراه لوئیس سوارز، رقبای مسی برای رسیدن به این جایزه بودند، بعد از اعلام نام ستاره آرژانتینی، به وضوح ناراحت شد و با چهره ای جدی، شاهد اهدا جایزه به رقیب قدیمی اش بود. عکس های منتشر شده از این مراسم نیز گویای ناراحتی ستاره رئال مادرید بابت از دست دادن جایزه بهترین بازیکن سال اروپا است.

بازیکن ۲۸ ساله آرژانتینی تیم بارسلونا پس از دریافت جایزه گفت: امسال یک سال فوق‌العاده برای ما بود. در رختکن همه با هم یکی بودیم و یک سال فراموش نشدنی را پشت سر گذاشتیم. از همه هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم. اگر آنها نبودند، من اینجا نبودم.

به گزارش فرارو، مسی سال ۲۰۱۱ برای اولین بار به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب شد. او آن سال به کاتالان ها کمک کرده بود تا یک بار دیگر قهرمان اروپا شوند.