تصاویر سقوط هواپیمای خانواده بن‌لادن

0
211

رسانه های انگلیس و عربستان سعودی اعلام کردند، سرنشینان هواپیمای خصوصی که روز جمعه در جنوب انگلیس سقوط کرد خانواده سرکرده پیشین طالبان بودند.

 یک هواپیمای خصوصی متعلق به خانواده سرکرده سابق القاعده در انگلیس سقوط کرد و چهار کشته بر جای گذاشت. سخنگوی پلیس همپشایر انگلیس در گفتگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد این حادثه هیچ بازمانده ای نداشت و چهار سرنشین این هواپیما شامل مادر بن لادن، سناء خواهر بن لادن و همسرش زهیر هاشم به همراه خلبان اردنی بودند که همگی کشته شدند.

سفارت عربستان سعودی اعلام کرد همکاری با مقامات انگلیس را برای تحقیق درباره این حادثه و تضمین تحویل سریع اجساد قربانیان برای خاکسپاری آغاز کرده است.

روزنامه الحیات عربستان سعودی به نقل از بیانیه اداره هوانوردی این کشور در پایگاه اینترنتی خود نوشت یک فروند هواپیمای Embraer Phenom 300 با چهار سرنشین به هنگام برخاستن از فرودگاه بلک بوش انگلیس سقوط کرد.

به گزارش فرادید، در این بیانه هویت قربانیان مشخص نشده است اما برخی رسانه های عربستان سعودی اعلام کردند قربانیان بستگان اسامه بن لادن بودند. عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی از سقوط این هواپیما را در زیر می بینید.