تصاویری از حملات هوایی روسیه در سوریه

0
139

از سه روز قبل مقامات روسیه اعلام کردند جنگده‌های این کشور حملات هوایی خود علیه داعش را در سوریه آغاز کرده‌اند.

پس از اعلام شروع عملیات هوایی روسیه علیه داعش یک مقام رسمی آمریکایی نیز تأیید کرد روسیه به طور قطع مکانی در حوالی شهر حمص را بمباران کرده است. در تصاویری که از بمباران تلبیسه در نزدیکی حمص گرفته شده، شخصی می گوید این حمله کار هواپیماهای روسیه است.

پس از آن که سنای روسیه درخواست ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور مبنی بر انجام عملیات نظامی در خارج را پذیرفت، این نخستین بار است که مداخله نظامی مستقیم روسیه در نبرد علیه داعش در خاک سوریه تأیید می شود. شهر کوچک تلبیسه در نزدیکی شهر حمص و در ۱۸۰ کیلومتری شمال دمشق، پایتخت سوریه واقع شده است.

مقامات روسیه اعلام کرده‌اند نسل جدید جنگنده‌های سوخو – 34 این کشور از شب پنجشنبه هشت علمیات علیه پنج تأسیسات داعش انجام داده‌اند. وزارت دفاع این کشور اعلام کرده اکنون 50 هواپیما و بالگرد این کشور در سوریه مستقر هستند. خبرگزاری رویترز و چند شبکه خبری وابسته به نیروهای معارض از روز گذشته تا کنون تصاویر و فیلم های مختلفی از حملات این جنگنده ها منتشر کرده‌اند؛ ضمن اینکه وزارت دفاع روسیه نیز تصاویری هوایی از محل‌هایی که توسط جنگنده های روسی هدف قرار گرفته بر روی وب سایت خود قرار داده است که در زیر می‌بینید.

560fe1febef8f Mideast Syria Russia Mideast Syria Russia Mideast Syria 560fe21a26d8a Mideast Syria Russia Troops APTOPIX Mideast Syria 560fe213b1772 Mideast Syria Russia 560fe215c3690 Men stand along a crater caused by what activists said was a Russian air strike in Latamneh city on Wednesday, in the northern countryside of Hama, Syria Mideast Syria Russia Mideast Syria Russia